+ 0 -
ADA

رئیس ستاد انتخابات استان در نشست با بخشداران:

برای حداکثری شدن مشاركت در انتخابات تلاش کنید/ اولویت بخشداران پیگیری امور مردم باشد


رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با تاکید بر رعایت امانتداری و بی طرفی مجریان  در انتخابات گفت: مجریان علاوه بر حفظ سلامت انتخابات،برای فراهم شدن زمینه مشارکت حداکثری مردم تلاش خواهند کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه؛ "حسین خوش اقبال" در نشست با بخشداران استان که در سالن شهدای دولت برگزار شد اظهار داشت:بخشداران به عنوان نمایندگان دولت در بخشها در خط مقدم خدمت به مردم قرار دارند و باید از این جایگاه صیانت کنند.

وی با قدردانی از صبر و همراهی مردم در شرایط تحریم اقتصادی و کرونا تاکید کرد: بدون همراهی مردم هیچ پیشرفتی نتیجه نخواهد یافت و اگر همراهی مردم در مقابل فشارها نباشد شکننده خواهیم شد.

خوش اقبال با اشاره به برخی سیاه نمایی ها تصریح کرد: هرکس با هر صحبت و عملی موجب جدا شدن مردم از قطار انقلاب اسلامی شود باید پاسخگوی امام(ره) و شهدا باشد. 

معاون استاندار کرمانشاه با بیان اینکه  فرصت خدمت  کوتاه است تاکید کرد: دغدغه های مردم باید همچنان در اصل امور باشد ؛بعضی مدیران از الان به فکر آینده مدیریتی خود هستند در حالیکه همه ما مسئول آنچه که رقم خورده هستیم و مسئولیت بپذیریم.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه در ادامه برگزاری انتخابات باشکوه و رعایت امانتداری را دو اولویت مجریان در انتخابات ریاست جمهوری دانست و گفت: ما به عنوان ستاد انتخابات به دنبال حفظ سلامت و تهیه مقدمات برای یک انتخابات باشکوه و پرشور هستیم. 

خوش اقبال تصریح کرد: برای ما مهم نیست چه جریان و چه کسی رای بیاورد و می طلبد که تلاش همه دلسوزان ، رقم خوردن مشارکت حداکثری با حضور گرایشات مختلف باشد.

وی در ادامه با اشاره به سختی های کار دولت با وجود تحریم ها و کرونا تاکید کرد: دولت در این شرایط خدمات برجسته ای ارائه داده و انصافا در پیشبرد امور مثبت عمل کرده و نه تنها امور متوقف نشده بلکه هر هفته شاهد افتتاح پروژه های عمرانی و اقتصادی بوده ایم. 

معاون استاندار کرمانشاه  تاکید کرد: توقع از احزاب ،رسانه و نخبگان توجه به گفتمان مشارکت حداکثری و ضرورت حضور پرشور مردم است.

خوش اقبال با اشاره به اهمیت انتخابات شوراهای شهر و روستا نیز گفت: با توجه به جایگاه شوراهای محلی، ارتباط و تعامل موثر با بزرگان و ترغیب به مشارکت شایسته برای انتخابات شوراها ضرورت دارد.

 



اوقات شرعی
آب و هوا