نسخه آزمایشی
+ 0 -
ADA

رنجبر فرماندار کرمانشاه :

با اخلال در روند انتخابات "هیات رییسه" شورای شهر کرمانشاه مواجهیم/ "هیات حل اختلاف" ورود کند


فرماندار کرمانشاه با اشاره به ایجاد اخلال در روند برگزاری انتخابات هیات رییسه شورای شهر کرمانشاه، از هیات حل اختلاف خواست که به این موضوع ورود کند.

فضل الله رنجبر در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تشکیل دو جلسه ناموفق در بحث برگزاری انتخابات هیات رییسه شورای شهر کرمانشاه، گفت: در این دو جلسه علی رغم دعوت از تمامی اعضا و رایزنی ها و صحبت های صورت گرفته، متاسفانه به دلیل عدم حضور برخی اعضا، انتخابات هیات رییسه برگزار نشد.

وی افزود: متاسفانه در قانون سقفی برای برگزاری این جلسات تعیین نشده و جلسه بعدی هم در این زمینه پنجشنبه همین هفته (چهارم شهریور) خواهد بود.

فرماندار کرمانشاه با اشاره به ایجاد اخلال در روند برگزاری انتخابات هیات رییسه شورا گفت: دراین زمینه نیاز است که هیات حل اختلاف استان ورود کند.

وی افزود: هیات حل اختلاف باید اعضا را یا با اخطار و تذکر و یا با احضار و تاکید وادار به حضور در جلسات و برگزاری انتخابات هیات رییسه کند.

فرماندار کرمانشاه گفت: معتقدم در همان جلسه اول باید هیات حل اختلاف ورود می کرد و مانع این فرصت سوزی ها می شد.

رنجبر در خصوص تعیین تکلیف دو عضو دیگر شورای شهر کرمانشاه که با نظر هیات مرکزی نظارت صلاحیتشان تایید نشده، گفت: طبق قانون دو عضوی که آرای آنها از سوی هیات مرکزی نظارت باطل اعلام شده یک ماه فرصت دارند تا وضعیت را روشن کنند و اگر تکلیف مشخص شده و کار آنها ظرف یک ماه یعنی تا 18 شهریور درست شود به شورا برمی گردند، در غیراینصورت از 18 شهریور از دو عضو علی البدل برای حضور در شورای شهر دعوت می شوند.



اوقات شرعی
آب و هوا