نسخه آزمایشی
+ 0 -
ADA

جلسه

برگزاری جلسه ستاد کرونا در اسلام آباد غرب (1)


تزریق بیش از 145 هزار دوز واکسن کرونا در اسلام آبادغرب

 

پنجاهمین جلسه ستاد کرونا در اسلام آبادغرب با حضور فرماندار و معاونت سیاسی، خانم دکتر شاه آبادی معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه، دکتر نادری مدیر شبکه بهداشت ودرمان و مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد.

 

دکتر محمدرضا نادری رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام آباد غرب در ابتدای جلسه ستاد کرونا با ارائه گزارشی از وضعیت شهرستان، گفت: آمار واکسن در شهرستان در نوبت اول؛ 86577 دوز، در نوبت دوم؛58981 دوز، در نوبت سوم؛ 106 دوز و در کل نوبت اول ودوم وسوم؛ 145664 دوز واکسن کرونا در سه نوبت به مردم شهرستان تزریق شده است.

 

وی افزود: ایمنی جامعه در خصوص بیماری کرونا تنها با واکسیناسیون  قابل حل هست وهیچ فرد سالمی که واکسن زده باشد و به کرونا مبتلا شده تا کنون فوت نکرده است.

 

 

جهانبخش حیدری فرماندار اسلام آبادغرب در این جلسه با بیان اینکه؛ هیچ مشکلی از نظر واکسیناسیون عمومی نداریم، گفت:  شهرستان دارای 4 پایگاه واکسیناسیون تجمیعی می باشد و همه باید زمینه لازم برای واکسیناسیون عمومی فراهم کنیم

 

وی افزود:  اگر واکسیناسیون مردم به ۹۵ درصد برسد جامعه ما ایمن خواهد شد، لذا همه اصناف باید واکسن بزنند و رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه زدن ماسک را در اولویت قرار دهند.

 

فرماندار شهرستان عنوان کرد:  کلیه دستگاهای حمایتی از ارائه خدمت به افراد تحت پوشش بدون تزریق واکسن خودداری نمایند و  تمام پرسنل ادارات بدون استثنا بایستی واکسن تزریق نمایند.

 

گفتنی ست؛ در این جلسه اعضای ستاد کرونا در شهرستان نکته نظرات خود را بیان کردند و درخصوص بازگشایی مدارس و دانشگاهها در صورت واکسینه شدن  دانش آموزان و دانشجویان تأکید گردید.

 



اوقات شرعی
آب و هوای اسلام آباد غرب