نسخه آزمایشی
+ 0 -
ADA

دهه فجر

به صدا در آمدن زنگ انقلاب در اسلام آباد غرب


باحضور فرماندار ,امام جمعه و جمعی از مسئولین زنگ انقلاب در تالار شهرداری به صدا در آمد.در این روز مسئولین به دیدار خانواده مددجویان بهزیستی و کمیته امداد رفتند

 

 

 

 

به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر برنامه های متنوعی نظیر نواختن زنگ انقلاب و افتتاح نمایشگاه کانون پرورش فکری اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

پس از دیدار با امام جمعه شهرستان زنگ انقلاب با حضور مسئولین، فرهنگیان و دانش آموزان در محل تالارشهرداری اسلام آباد غرب نواخته شد.

 

جمال الدین برجی رئیس آموزش و پرورش اسلام آبادغرب در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی ایران یکی از انقلاب های شاخص در جهان می باشد که معجزه آن صدور انقلاب است.

 

وی با اشاره به گفته های نویسندگان برجسته جهان، عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگی است و صدور انقلاب از طریق علم و سواد صادر می شود چون علم برنده ترین زبان دنیاست و با صدور انقلاب زبان فارسی زبان علمی دنیا می شود.

 

جهانبخش حیدری فرماندار اسلام آبادغرب در این مراسم عنوان کرد: دانش آموزان آینده سازان و پیش قراول نقش آفرینی در آینده کشور هستند.

 

وی افزود: دانش آموزان مدیران آینده کشور هستند و برخی از دانش آموزان نیز بعنوان رای اولی امسال در انتخابات شرکت میکنند

 

همچنین بمناسبت آغاز دهه مبارک فجر مسئولین شهرستان با خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی دیدار و از این عزیزان سرکشی نمودند.

 

 

 

 

 

 

 



اوقات شرعی
آب و هوای اسلام آباد غرب