نسخه آزمایشی
+ 0 -
ADA

جلسه

جلسه ستاد پیشگیری از کرونا با حضور فرماندار اسلام آباد غرب


ادامه روند گند زدایی و ضد عفونی فضاهای عمومی به همت نیروهای نظامی و شهرداری اسلام آباد غرب


جهانبخش حیدری فرماندار اسلام آبادغرب در این جلسه با عرض خداقوت به تمامی تلاشگران عرصه سلامت گفت: با کمک سه ظرفیت ارتش، سپاه و شهرداری همه فضا های عمومی و معابر شهر  ضدعفونی و گندزدایی شده و با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان مناطق اولویت بندی شده و این چرخه تا ریشه کنی کامل ویروس ادامه دارد.  
وی افزود:  آنچه به بهداشت و سلامت مردم برمی گردد تعطیل بردار نیست و همه دستگاه ها طبق روال عادی به خدمات رسانی به مردم اقدام نمایند و اداراتی که زیر ساخت دارند خدمات اینترنتی و دورکاری را فراهم نمایند.  
فرماندار شهرستان با بیان اینکه؛ مردم از حضور در اجتماعات خودداری و بهداشت فردی رعایت نمایند، تاکید نمود: برای حفظ سلامت مردم مجالس عمومی عزا و شادی محدود گردد، در راستای آگاه سازی از ظرفیت اعضای شورای شهر، معتمدین و رسانه ها استفاده شود تا به مردم آموزش داده شود، همچنین مردم در پنجشنبه غریبان و پنجشنبه آخرسال از حضور در آرامستان های شهرستان خودداری نمایند.  
حیدری گفت: کشور ما در شرایط فوق العاده ای مدیریت می شود، آموزش همگانی برای جامعه در دستور کار نظام است، علاوه بر صدا و سیما کلیه رسانه های مجازی و مکتوبی پای کار آمده اند، رسانه ها نقش مهمی در آگاه سازی مردم برعهده دارند و خبرنگاران شریف و دلسوزی در این جبهه کار می کنند که باعث دلگرمی مردم و مسئولین می شوند، که با این وجود باید مراقب  تفرقه افکنی برخی دشمنان خارجی و عوامل داخلی آنان  در دلسرد کردن مردم ومسئولین باشیم.  
وی افزود: آموزش مهمترین نسخه ای است که بعنوان پیشگیری بکار گرفته می شود و تمام توان خود را بسیج کرده ایم که به مردم خدمت کنیم و نیاز به مشارکت و همکاری مردم داریم و اگر همکاری مردم نباشد در این زمینه کمترین توفیقی نخواهیم داشت



اوقات شرعی
آب و هوای اسلام آباد غرب