نسخه آزمایشی
+ 0 -
ADA

شوراي آموزش و پرورش

جلسه شوراي آموزش و پرورش اسلام آباد غرب برگزار شد


باحضور فرماندار و معاون مدير كل آموزش و پرورش استان جلسه شوراي آموزش و پرورش اسلام آباد غرب برگزار شد

 

در اين جلسه فرماندار اسلام آباد غرب گفت  تامين نيازمنديهاي حوزه آموزش و پرورش بايد در اولويت كار دستگاههاي اجرايي شهرستان باشد  و خوشبختانه با وجود كادر آموزشي مجرب و دلسوز در شهرستان اسلام آباد غرب افتخارات مهمي براي اين حوزه چه در سطح استان و در كشور هم به ثبت رسيده است.

 

فرماندار گفت هيچ دانش آموزي در اين شهرستان  حتي معلولين بنا به هر دليلي نبايد از تحصيل باز بمانند و دستگاههاي حمايتي بايد با هماهنگي آموزش و پرورش  در صورت وجود چنين مواردي ضمن شناسايي زمينه حضورشان در كلاسهاي درس را فراهم نمايند .

 

كريمي گفت در اين شهرستان با تلاشهاي مجموعه آموزش و پرورش براي حداقل دانش آموزان كلاس درس داير است و عليرقم برخي كمبوداعتبارات در حال حاضر 13 مدرسه در اين شهرستان در حال ساخت است و بيش از 1700 نفر دانش آموز در مقطع پيش دبستاني درحال آموزش هستند  .

در اين جلسه رئيس اداره آموزش و پرورش گزارشي از اقدامات انجام گرفته اين حوزه را تشريح و خانم دكتر فضلي معاون مدير كل آموزش و پرورش استان  اهميت حوزه آموزش و پرورش را براي حاضرين تشريح و از شوراي آموزش و پرورش اسلام اباد غرب بعنوان يكي از فعالترين  شورايهاي استان ياد كرد



اوقات شرعی
آب و هوای اسلام آباد غرب