نسخه آزمایشی
+ 0 -
ADA

انتخابات

فرماندار اسلام آباد غرب اعلام کرد: با هدف شفافیت لازم ،۷۲ شعبه انتخاباتی شورای شهر اسلام آباد غرب، مورد باز شماری قرار گرفت.


فرماندار: باز شماری ۷۲ شعبه انتخاباتی شورای شهر اسلام آباد غرب با هدف شفافیت لازم

حیدری فرماندار اسلام آبادغرب ،ضمن قدردانی از حضور گرم و ارزشمند مردم انقلابی شهرستان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی وآرزوی موفقیت برای جناب آقای دکتر رئیسی رئیس جمهور محترم منتخب ؛ با بیان مطلب فوق ابراز داشت : پس از پایان برگزاری انتخابات و دریافت شکایات شاکیان ، بوسیله هیات اجرایی و با حضورهیات های نظارات و بازرسی شوراهای شهرستان و با هدف پاسخگویی و جلوگیری از تضیع حقوق کاندیداهای محترم و نیز شفاف سازی میزان آرا آنها ، ۷۲ صندوق رای شهر اسلام آبادغرب مورد باز شماری و بررسی دقیق قرار گرفت که در نتیجه ، جای نفر هفتم از اعضای اصلی با یکی از افراد علی البدل تغییر پیدا کرد.

 

 

حیدری افزود: این باز شماری که با حضور جمعی از کاندیداهای محترم انجام شد در فرجه زمانی پیش بینی شده در قانون بوسیله هیات اجرایی و با نظارت هیات نظارت شهرستان انجام گرفت که در نتیجه گزارش پایان کار و فعالیت هبات اجرایی جهت اقدامات قانونی بعدی  بعد از پایان ۵ روز به هیات محترم نظارت شوراهای شهرستان ارسال گردید.

 

فرماندار اسلام آبادغرب اضافه نمود: صیانت از آرا مردم جز وظائف هیاتهای محترم اجرایی ؛ نظارت ، بازرسی و کلیه دست اندرکاران انتخابات بوده و اهتمام به باز شماری تمامی صندوق های رای در راستای این صیانت انجام پذیرفته است که نتیجه این شفاف سازی صریح و روشن بیان شده است.

 

وی افزود : درجریان بازشماری صندوقها با حساسیت و دقت نظر هرچه بیشتر ، اعضای هیاتهای سه گانه آرا صحیح ماخوذه متعلق به هر کدام از کاندیدها به نام آنها ثبت و ضبط کردند و کاندیداهای محترمی که در محل بازشماری حضور  داشتند در جریان ان قرار گرفتند.

 

فرماندار اسلام آبادغرب اظهار داشت : هیات محترم نظارت شوراهای شهرستان پس از ۵ روز بررسی ، نتیجه کار خود را مبنی بر تایید صحت برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای اسلام آبادغرب وحمیل را به فرمانداری اعلام و فرمانداری به موجب قانون و بر اساس فرم های مربوطه نتیجه آنرا برای اطلاع عموم آگهی کرده است و اگر چنانچه اشخاصی که در این زمینه اعتراض دارند میتوانند اعتراضات خود را طی دو روز از تاریخ انتشار آگهی ها به هیات عالی محترم نظارت استان اعلام دارند و این هیات ( نظارت استان) طی ۱۵ روز به شکایات دریافتی رسیدگی و نتیجه رسیدگی خود را به شهرستان اعلام خواهد داشت. طبیعتا نظر این هیات با هماهنگی هیات مرکزی نطارت برای هرگونه تصمیم گیری قانونی صائب خواهد بود.

 



اوقات شرعی
آب و هوای اسلام آباد غرب