نسخه آزمایشی
+ 0 -
ADA

معارفه

معرفی معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری اسلام آبادغرب


با حکم استاندار کرمانشاه،مسعود جابری بعنوان معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری اسلام آباد غرب معرفی شد

طی مراسمی با حضور فرماندار، معاونین و کارشناسان فرمانداری و آموزش و پرورش، بخشدار مرکزی و جمعی از دهیاران شهرستان، «مسعود جابری» طی حکمی از سوی استاندار کرمانشاه بعنوان معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری اسلام آبادغرب معارفه شد.

 

حمیدرضا کرمی فرماندار اسلام آبادغرب در این مراسم ضمن تقدیر از بصیرت مردم شهیدپرور اسلام آبادغرب که در محکوم نمودن اقدامات آشوبگران به موقع به میدان آمدند و هم در راهپیمایی بعد از نمازجمعه و نیز در اجتماع بزرگ امت رسول الله خشم و انزجار خود را از اغتشاشگران و دشمنان نظام و انقلاب نشان دادند.

 

وی افزود: این نظام با خون شهدا آبیاری شده و مردم تا آخرین نفس مدافع انقلاب و ارزش های انقلاب خواهند بود و اجاز نخواهند داد مخالفین و معاندین به اهداف شوم شان برسند.

 

مهندس کرمی گفت: در مسئولیت ها باید رضایت خداوند در کارها در نظر گرفته شود و تکریم ارباب رجوع اولویت همه مدیران باشد و امورات اداری و روال کار برای مردم تشریح شود تا رضایت مردم را بدنبال داشته باشد.

وی ضمن قدردانی از زحمات کیومرث جلییان، برای مسعود جابری در مسئولیت معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری اسلام آبادغرب آرزوی توفیق نمود.

 

جابری ضمن تقدیر از اعتماد مدیران و کارگزاران دولت انقلابی آیت الله رئیسی، اعلام آمادگی خود را جهت اجرای برنامه های جهادی دولت خدمتگزار در راستای رفع محرومیت های منطقه اعلام کرد.



اوقات شرعی
آب و هوای اسلام آباد غرب