+ 0 -
ADA

استاندار کرمانشاه خبر داد:

اعلام آمادگی هلدینگ ترکیه‌ای برای سرمایه‌گذاری عمرانی و اقتصادی در کرمانشاه


استاندار کرمانشاه با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای مهیا کردن بسترهای سرمایه گذاری در استان، از اعلام آمادگی یک هلدینگ ترکیه ای برای سرمایه گذاری در بخش های عمرانی و اقتصادی کرمانشاه خبر داد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه؛ « بهمن امیری مقدم» در حاشیه نشست با آقای کویوم‌ جو مدیر یک هلدینگ سرمایه گذاری در حوزه اقتصادی، گردشگری و عمرانی از کشور ترکیه که در استانداری کرمانشاه برگزار شد؛ عنوان کرد: از همان ابتدای ورود به استان کرمانشاه، بر اشتغال زایی به عنوان اولویت اول کاری تاکید ویژه‌ای شد. 

بهمن امیری مقدم گفت: با تلاش‌هایی که در این ۴ ماهه انجام شده، بسترهای لازم برای سرمایه‌گذاری خارجی در کرمانشاه فراهم شده و شاهد حضور سرمایه‌گذاران خارجی در استان هستیم.

وی افزود: در همین راستا طی این مدت تلاش شد که با فعال کردن تمامی ظرفیت‌ها و پتاسیل‌های موجود، گام‌های اساسی برای اشتغال زایی در استان برداشته شود.

امیری مقدم عنوان کرد: طی این مدت چهار ماهه، نشست های کاری متعددی با سرمایه گذاران داخلی و خارجی برگزار کرده ایم و ظرفیت‌ها و بسترهای سرمایه‌گذاری را در این نشست ها به شکل مناسبی تشریح کرده‌ایم.

استاندار کرمانشاه افزود: امروز هم میزبان یک سرمایه خارجی از کشور ترکیه بودیم که در این دیدار طرح‌های مهم استان از جمله پتروپالایش، ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی، شهربازی، بیمارستان و تله کابین، آزادراه کربلا معرفی شدند. 

وی افزود: با توجه به توانمندی‌های این سرمایه‌گذار تلاش می کنیم هر چه سریعتر وارد مرحله امضای تفاهم نامه برای اجرای پروژه شویم.

 

نزدیکی کرمانشاه به عراق یک مزیت ویژه برای سرمایه‌گذاران خارجی است

مدیر یک هلدینگ سرمایه‌گذاری از کشور ترکیه، نزدیکی کرمانشاه به عراق را یک مزیت ویژه برای سرمایه‌گذاران خارجی دانست و از آمادگی هلدینگ خود برای سرمایه گذاری در این استان خبر داد.

آقای کیوم جو مدیر یک هلدینگ‌ سرمایه گذاری از کشور ترکیه، در دیدار با استاندار کرمانشاه در ساختمان استانداری، عنوان کرد: ترکیه و ایران دو کشور دوست و همسایه هستند و سرمایه‌گذاری در این ایران از اولویت‌های ماست.

وی با اشاره به ظرفیت‌های متعدد و ارزشمند استان کرمانشاه برای سرمایه‌گذاری، از اعلام آمادگی هلدینگ ترکیه‌ای برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های عمرانی و اقتصادی استان کرمانشاه خبر داد.

کیوم‌ جو از استقبال ویژه استاندار کرمانشاه از سرمایه‌گذاران تقدیر کرد و گفت: استاندار کرمانشاه در این دیدار ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان را بخوبی تشریح و از حضور هلدینگ ما حمایت ویژه کرد‌.

وی گفت: امیدوارم این نشست نتایج بسیار خوبی هم برای ما و هم برای کرمانشاه در پی داشته باشد‌.

 



اوقات شرعی
آب و هوا