+ 0 -
ADA

مديرفناوري اطلاعات و شبكه دولت استانداري:

شيوع كرونا بر اهميت استفاده از الگوي ارتباطي از راه دور افزوده است


مديرفناوري اطلاعات و شبكه دولت استانداري: گفت: وقوع شيوع كرونا بر اهميت استفاده از الگوي ارتباطي از راه دور افزوده است و دستگاه هاي اجرايي موظف هستند كه در جهت لزوم استفاده از اين فناوري نهايت تلاش خود را بكار گيرند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني استانداري كرمانشاه؛ محمد ايماني اظهار داشت: با وقوع شيوع ويروس كرونا در كشور و لزوم استفاده از بسترهاي ارتباط از راه دور براي برگزاري جلسات (ويدئو كنفرانس)، بر اهميت استفاده از اين الگوي ارتباطي افزوده است لذا ضروري است كه سازمان ها چه از لحاظ منابع نرم افزاري و سخت افزاري و هم چنين نيروي انساني متخصص . تلاش نمايند تا هر چه بيشتر در اين مسير گام بردارند.

وي با بيان اينكه شيوه ي جديد برگزاري جلسات به صورت ويدئو كنفرانس صرفه جويي قابل توجهي در هزينه ها دارد، افزود: حركت به سمت استفاده از فناوري علاوه بر ايجاد يك فرصت بسيار مناسب براي صرفه جويي در هزينه ها، مسيري اجتناب ناپذير براي سازمان ها است كه بايد در مسير توسعه كمي و كيفي در اين حوزه گام بردارند.

ايماني تصريح كرد: حوزه فناوري اطلاعات استانداري علاوه بر اقداماتي كه از گذشته تاكنون در جهت توسعه شبكه دولت در سطح استان داشته است با پيگيري ويژه تلاش كرده است كه همزمان با ورود به عرصه ي نوين ارتباطات بين دستگاهي (ويدئوكنفرانس)، جلسات را از ابتداي شيوع كرونا به صورت اين الگوي ارتباطي در سطح مديريت هاي مختلف استانداري توسط كارشناسان متخصص خود برگزار نمايد.

 

 



اوقات شرعی
آب و هوا