+ 0 -
ADA



ملاقات معاون استاندار کرمانشاه با معلولان استان / خوش اقبال: خانواده‌های معلولین فداکاری می‌کنند


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه صبح امروز با همراهی خانم فرحناز محمدی مدیرکل بهزیستی استان همزمان باهفته معلولان، در منزل دو تن از معلولان کرمانشاه حضور یافت و از نزدیک وضعیت ایشان را جویا شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه؛ حسین خدش اقبال در این دیدارها، ضمن تقدیر از فداکاری مادران و پدران معلولین گفت: سرکشی و ملاقات از معلولان، بهانه‌ای برایرقدردانی از خانواده‌هایی است با صبوری، عمر خود را فدای نگهداری از معلولان می‌کنند.

وی با اشاره به وظایف و برنامه‌های دولت در خدمات رسانی به معلولان گفت: دولت و بهزیستی علیرغم کمبودها و مضایق اعتباری، توانسته در توانبخشی به معلولان با خدمات درمانی ایفای نقش کند. بر اساس آمار 44 هزار معلول در سطح استان کرمانشاه وجود دانرد که توجه و توانبخشی به این جمعیت نیازمند همت همه بخش‌ها به ویژه بخش‌های حمایت اجتماعی است.

معاون استاندار کرمانشاه تامین مخارج مضاعف به واسطه معلولین را مهم‌ترین دغدغه خانواده‌های معلولان دانست و گفت: بخش‎های حمایت اجتماعی و مشارکت مردمی و خیرین که انصافا برای حمایت از معلولین همواره پای کار بوده‌اند نیاز دیده می‌شود که همچنان حمایت‌های خود را استمرار بخشند.  



اوقات شرعی
آب و هوا