+ 0 -
ADA

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه:

340 داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در استان تایید صلاحیت شدند


دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه از تایید صلاحیت 340 داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در استان خبر داد.

به گزارش واحدخبر اداره كل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ بهرام سلیمانی اظهار داشت: 412 نفر در  شش مرکز حوزه انتخابیه  استان کرمانشاه، برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند؛ اما 20 نفر قبل از پایان مهلت قانونی رسیدگی به صلاحیت داوطلبان در هیئت های اجرایی، انصراف دادند که در نتیجه صلاحیت  392 نفر بررسی شد و در نهایت  صلاحیت 340 نفر به تایید هیئت های اجرایی رسید.

مدیر کل دفتر امورسیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کرمانشاه، آمار داوطلبینی که صلاحیت شان مورد تأیید قرار گرفته و یا رد صلاحیت شده اند را به تفکیک حوزه انتخابیه چنین عنوان كرد:

حوزه انتخابیه اسلام آبادغرب و دالاهو از مجموع 38 داوطلب، 29 نفر تأیید صلاحیت و 9 نفر رد صلاحیت شدند.

حوزه انتخابیه سنقر از مجموع 37داوطلب، 36 نفر تأیید صلاحیت و 1 نفر رد صلاحیت شدند.

حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب از مجموع 38 داوطلب، 32 نفر تأیید صلاحیت و 6 نفر رد صلاحیت شدند.

حوزه انتخابیه پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی از مجموع 48 داوطلب، 41 نفر تأیید صلاحیت و 7 نفر رد صلاحیت شدند.

وي همچنين در خصوص حوزه انتخابیه کرمانشاه بيان داشت: در اين حوزه از مجموع 204 داوطلب، 176 نفر تأیید صلاحیت و 28 نفر رد صلاحیت شدند.

سليماني در ادامه افزود: در حوزه انتخابیه کنگاور، صحنه و هرسین نيز از مجموع 27 داوطلب، 26 نفر تأیید صلاحیت و 1 نفر رد صلاحیت شدند.

سلیمانی با بیان اینکه 87 درصد داوطلبین در استان کرمانشاه تأیید صلاحیت شده اند، افزود: در مقایسه با دوره قبل(مجلس دهم)که 83 درصد داوطلبین در هیئت های اجرای تأیید شده بودند، در این دوره شاهد رشد چهار در صدی در تأیید صلاحیت ها در مقایسه با دوره قبل هستیم.



اوقات شرعی
آب و هوا