+ 0 -
ADA

استاندار كرمانشاه:

آزادگان با صبر و تحمل به همگان درس مقاومت دادند

استاندار كرمانشاه گفت: آزادگان عليرغم تمامي سختي ها با سرافرازي و سربلندي از ارزش هاي والاي انقلاب اسلامي در برابر دشمنان پشتيباني كردند و به همگان درس مقاومت نشان دادند.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ دكتر اسداله رازاني امروز در نشستي با آزادگان استانداري و فرمانداري هاي استان كه در محل سالن جلسات استانداري برگزار شد،  افزود: ما هرگز رشادت ها و صبر و تحمل آزادگان را كه با صلابت در مقابل دشمن ايستادگي و مقاومت كردند،  فراموش نمي كنيم.

وي با اشاره مجاهدت هاي شهدا، جانبازان و آزادگان در طول 8 سال دفاع مقدس، خاطرنشان ساخت: اين بزرگواران هر كدام به نوعي با رشادت و پايمردي از انقلاب، اسلام، نظام جمهوري و كشور دفاع كردند كه همگي اين مجاهدت ها قابل تقدير بوده و در پيشگاه خداي متعال داراي ارزش بسياري هستند اما واقعا تحمل و صبر آزادگان در برابر آزار و اذيت هاي رژيم بعث مثال زدني است كه ايرانيان اين مقاومت را در زمان اسارت به رخ جهانيان كشيدند.

وي تحمل سخت هاي زمان اسارت با شرايط حاكم بر زندان هاي رژيم بعث را بسيار سخت و طاقت فرسا عنوان كرد و گفت: اسراء و آزادگان عليرغم تمامي اين سختي ها با سرافرازي و سربلندي از ارزش هاي والاي انقلاب اسلامي در برابر دشمنان پشتيباني كردند و ذره اي اميد به دشمنان براي گذشت از شكنجه و سختي ها با سرپيچي از اين ارزش ها را ندادند.

وي خطاب به آزادگان حاضر در اين نشست بيان داشت: قدر و منزلت شما آزادگان بسيار زياد است كه ما در استان تلاش داريم اين قدر و منزلت را پاس بداريم و به شما عزيران احترام ويژه بگذاريم.

استاندار كرمانشاه در پايان سخنان خود گفت: با تشكيل اين جلسات قصد داريم كه با همنشيني و گفتگو با شما روحيه  بگيريم  واز سوي ديگر در جريان مشكلات و نكته نظرات ارزنده تان نيز قرار گيريم.

در اين مراسم مشاور عاالي استاندار كرمانشاه نيز گفت: استانداري كرمانشاه و فرمانداري هاي استان داراي 15 نفر آزاده مي باشد كه اين عزيزان با تلاش و خدمت خود در مجموعه هاي كاري منشاء اقدامات ارزنده و ارزشمندي مي باشند.

همچنين در اين مراسم آزادگان استانداري و فرمانداري هم  از دكتر رازاني و مشاورعالي استاندار  به جهت برگزاري چنين نشستي براي اولين بار از زمان آزادي اسراء تاكنون تقدير و تشكر كردند و در پايان نيز به پاس قدرداني از صبر و تحمل سختي هاي آزادگان در طول زمان هاي اسارت با اهداء هدايايي تقدير بعمل آمد.



اوقات شرعی
آب و هوا