+ 0 -
ADA



اتمام زمان تبلیغات و انتظارها برای خلق حماسه‌ای دیگر


زمان یک هفته‌ای تبلیغات نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ساعت هشت صبح امروز (پنجشنبه اول اسفند) به پایان رسید و ستادهای تبلیغاتی از صبح امروز تعطیل شدند.

ستادهای تبلیغاتی نامزدها چهارشنبه شب باوجود بارش باران و سردی هوا آنچه در چنته داشتند را به معرض عمومی آوردند و تبلیغات خود را دوچندان کردند.

اغلب نامزدها در کلانشهر کرمانشاه عصر چهارشنبه میتینگ های تبلیغاتی را در ستادهای خود با حضور هواداران برگزار کردند و پس از آن در ساعات باقی مانده از زمان تبلیغات به میان مردم در مساجد رفتند و برای آنان از برنامه های خود گفتند. 

مردم شهر کرمانشاه صبح امروز (پنجشنبه) چهره متفاوتی از شهر را دیدند که با وجود بارش باران تعداد و حجم پوسترها نسبت به روزهای قبل افزایش چشمگیری داشت.

هواداران نامزدها پوسترها را در درب منازل و مغازه ها و بر روی خودروهای پارک شده چسبانده بودند تا در آخرین ساعات تبلیغات با دست پر به انتظار رای گیری بنشینند.

در سایر شهرستان های استان کرمانشاه نیز به مانند گذشته راه افتادن کاروان هایی همراه نمایندگان و حضور در شهرها و روستاها و سخنرانی در مساجد و در بین مردم از اهم فعالیت نامزدهای این دوره از انتخابات بوده است.

طبق قانون انتخابات، نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی تا ساعت هشت پنجشنبه - اول اسفند یعنی ۲۴ ساعت مانده به آغاز انتخابات فرصت تبلیغ دارند.

تخلف حاد انتخاباتی در کرمانشاه نداشتیم

رییس هیات بازرسی انتخابات کرمانشاه گفت: تا این لحظه مواردی از تخلف‌های خرد انتخاباتی مشاهده شده اما تخلف حاد انتخاباتی در استان گزارش نشده است.

افشین کریمی اظهارداشت: یک هزار و ۵۸۵ صندوق اخذ رای روز جمعه آرای مردم استان به نامزدهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را جمع آوری می کنند که از این آمار ۶۲۱ صندوق سیار و باقی ثابت هستند.

وی افزود: برای هر صندوق سیار و ثابت در مناطق دورافتاده یک بازرس و برای هر سه صندوق دیگر یک بازرس فعالیت خواهد کرد.

در استان کرمانشاه در مجموع یک میلیون و ۵۴۶ هزار تن واجد شرایط رای هستند که واجدان شرایط این دوره نسبت به دور قبل، به میزان  ۲ و چهار دهم درصد رشد داشته است.

همچنین امسال در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۵۹ هزار رای اولی هستند و تمامی افرادی که متولد ۲ اسفند ۱۳۸۰ و ماقبل آن هستند می توانند در این دوره رای دهند.

برای هشت کرسی نمایندگی استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی ۱۴۳ نفر در ۶ حوزه انتخابیه با هم رقابت خواهند کرد.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه دوم اسفند در کرمانشاه و همزمان با سراسر کشور برگزار می شود/ ایرنا



اوقات شرعی
آب و هوا