+ 0 -
ADA

معاون استاندار:

اجرای پروژه های اشتغالزایی باید در اولویت باشد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداري با اشاره به ضرورت اشتغالزایی در استان گفت: باید در اجرای پروژه های شهری و عمرانی اولویت را به طرح های اشتغالزا بدهیم.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس مهرداد سالاری امروز در همايش روز ملي شوراها که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: باید طرحی جامع به منظور توسعه شهرهای استان تدوین کنیم تا راه پیشرفت شهرها و روستاها تدوین شود.

وی با بیان اینکه در زمان سند توسعه شهرها و روستاها باید امکانات مالی و نظرات اعضای شورای شهر را در نظر بگیریم، افزود: طرح تفصیلی کرمانشاه تصویب شده اما هنوز هم در حال اصلاح آن هستند که نشان دهنده ضعف عملکرد مصوبان این طرح است.

معاون هماهنگي امورعمرانی استانداري اظهار داشت: نمایندگان مردم در شوراهای شهر و روستا دقت لازم ‌را داشته و نیازهای مردم را در کارهای خود مدنظر داشته باشید.

مهندس سالاری ادامه داد: باید ضوابط و طرح های محلی که شوراها تصویب می کنند در راستای قانون و اختیارات شوراها باشد.

وي گفت: شوراها و منتخبان مردم باید به وظیفه نظارتی خود به خوبی عمل کنند و وارد کار اجرا نشوند، اگر‌ ما وظایف خود را به خوبی انجام دهیم و در کار دیگران دخالت نکنیم جامعه ای توسعه یافته خواهیم داشت.

معاون هماهنگي امورعمرانی استانداری تاكيد كرد: باید در اجرای طرحها و پروژه های شهری اولویت را به برنامه هایی بدهیم که برای استان اشتغالزایی ایجاد کند.

وی با بیان اینکه مدیریت سیستم شهری و روستایی نیازمند برنامه های کوتاه مدت، بلند مدت و میان مدت است، گفت: باید تجربیات شوراها به دوره های بعدی منتقل کرد تا دچار سیکل تکرار نشود.



اوقات شرعی
آب و هوا