+ 0 -
ADA

استاندار خبرداد:

اخذ مصوبه احداث "پتروشیمی چهارم" کرمانشاه/ سرمایه‌گذاری 7000 میلیارد تومانی دولت در پروژه


استاندار کرمانشاه از اخذ مصوبه شورای اقتصاد برای راه اندازی پتروشیمی چهارم استان در اسلام آبادغرب خبر داد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني استانداري كرمانشاه «هوشنگ بازوند» با بيان اينكه در ديدار با رييس سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور آخرين وضعيت پروژه هاي عمراني و طرح هاي مهم اقتصادي پيگيري شد؛ اظهار داشت: پروژه پتروشیمی اسلام آبادغرب به عنوان یک پروژه مهم اقتصادی براي استان است و برای راه اندازی و شروع عملیات اجرایی این پروژه نیازمند مصوبه شورای اقتصاد بودیم که امروز(۱۳ مرداد) موفق به اخذ این مصوبه شدیم.

وی سرمایه گذاری دولت در این پروژه را اقدامي بسيار ارزشمند توصيف كرد و گفت: قرار است دولت در این پروژه هفت هزار ملیارد تومان سرمایه گذاری کند که حجم این سرمایه گذاری معادل حجم سرمایه گذاری سه پتروشیمی دیگر استان بوده و خود این مسئله گویای اهمیت و بزرگی این پروژه است.

بازوند تصریح کرد: در حال حاضر 29 میلیارد تومان برای خرید زمین پروژه پرداخت شده و مناقصات اولیه طراحی آن نیز صورت گرفته و با اخذ این مصوبه امیدواریم به زودی علمیات اجرایی این پروژه شروع شود.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: این پروژه برای استان بسیار ارزشمند است و قطعا راه اندازی آن با توجه به حجم سرمایه گذاری بالایی که دارد می تواند خیر و برکت بسیاری برای استان و بویژه شهرستان اسلام آبادغرب به همراه داشته باشد/ ايسنا



اوقات شرعی
آب و هوا