+ 0 -
ADA

استاندار كرمانشاه:

از سرمايه گذاري توسط شركت سايپا در استان حمايت مي كنيم

استاندار كرمانشاه گفت: از هر گونه سرمايه گذاري توسط شركت سايپا در استان حمايت و پشتيباني  مي كنيم

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس هوشنگ بازوند در ديدار با مديرعامل و هئيت مديره شركت سايپا يدك اظهار داشت: از مجموعه مديران شركت سايپا در برنامه ريزي براي هر گونه كمك به زائرين كربلا معلي در اربعين تقدير و تشكر مي كنيم.

وي بيان داشت: اربعين بزرگترين رويداد مذهبي و اسلامي است كه اقتدار اسلام را نشان مي دهد لذا هر گونه همكاري و مساعدت براي خدمت به زائرين اربعين داراي ثواب بسياري است.

وي در ادامه با اشاره به بازار كرمانشاه و ظرفيت موجود براي ارائه خدمت به استان هاي همجوار گفت: كرمانشاه با استان همجوار داراي يك جمعيت 8 الي 9 ميليون نفري است و ما در استان كرمانشاه از هرگونه سرمايه گذاري حمايت و پشتيباني مي كنيم.

مقام عالي دولت در استان تصريح كرد: با توجه به رسيدن ريل قطار در استان كرمانشاه و همچنين تلاش براي امتداد اين خط تا عراق بنابراين زمينه هاي مساعد و مناسب براي هر گونه سرمايه گذاري در استان داراي توجيه اقتصادي است.

مهندس بازوند گفت: اگر مجموعه مديريتي سايپا يدك نياز هر گونه مشوق داشته باشد مديريت استان اين گونه مشوق ها را ايجاد خواهد كرد و ما اين نوع ديدگاه را داريم كه سرمايه گذاران با سرمايه گذاري علاوه بر اينكه خودشان سود ببرند مردم هم از اين سرمايه گذاري ها بي نصيب نمانند و منعفت و سود در قبال اين سرمايه گذاري ها با ايجاد اشتغال و كارآفريني به آنها برسد.



اوقات شرعی
آب و هوا