+ 0 -
ADA

معاون وزیر بهداشت:

استان کرمانشاه با مشارکت مردم و تدابیر تیم مدیریتی، بحران کرونا را نیز مانند زلزله و سیل با سربلندی پشت سر می گذارد / مدیریت مهندس بازوند باعث شد کرمانشاه به سرنوشت گیلان و مازندران دچار نشود


استاندار كرمانشاه گفت: استان کرمانشاه با مشارکت مردم و تدابیر تیم مدیریتی، بحران کرونا را نیز مانند زلزله و سیل با سربلندی پشت سر می گذارد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني استانداري كرمانشاه؛ دکتر جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت در نشست ستاد مدیریت و مقابله با کرونا استان کرمانشاه گفت: در ماههی اسفند و فروردین که کرونا به طور وسیع در سطح کشور شیوع پیدا کرده بود، در استان کرمانشاه این ویروس به خوبی کنترل شد.

وی افزود: مهندس بازوند بحران‌های سنگین‌تری مانند زلزله و سیل را با موفقیت مدیریت کرده و این بحران کرونا را هم با سربلندی پشت سر خواهند گذاشت.

معاون وزیر بهداشت با تقدیر از همکاری موثر مردم و تلاش های استاندار کرمانشاه در مورد کنترل بحران کرونا در ادامه عنوان کرد: در ایام اسفند و فروردین کرونا به خوبی مدیریت شد و کرمانشاه وضعیتی شبیه گیلان و مازندران پیدا نکرد و این مهم کمک بزرگی به مدیریت کلان این بحران بود.

وی ادامه داد: تعطیلی سه روزه تفرجگاه‌ها و مراکز تفریحی اورامانات و ممنوعیت ورود مسافر به این منطقه در ایام تعطیلی، تصمیم بسیار خوبی است که توسط استاندار کرمانشاه اتخاذ شده و این تدبیر به نفع سلامت مردم است.



اوقات شرعی
آب و هوا