+ 0 -
ADA

ديدار امام جمعه پاوه با استاندار كرمانشاه/

استاندار كرمانشاه: قدردان تلاش هاي ارزنده ماموستا ملاقادر قادري هستيم

امام جمعه و ائمه جماعات اهل تسنن شهرستان پاوه با استاندار كرمانشاه ديدار كردند.

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس هوشنگ بازوند در اين ديدار كه در محل سالن جلسات استانداري برگزار شد، با اشاره به خدمات و تلاش هاي ارزشمند ماموستا ملاقادر قادري گفت: ما همواره قدردان زحمات و تلاش هاي ارزنده ايشان جه در زمان پيروزي انقلاب و چه در سال هاي پس از پيروزي انقلاب اسلامي هستيم.

وي با اشاره به توطئه ها و دسيسه هاي دشمنان براي ضربه زدن وحدت بين اهل تسنن و شيعيان اظهار داشت: علماي اهل تسنن استان كرمانشاه و در اين راس اين عزيزان موموستا ملا قادر قادري امام جمعه محترم پاوه همواره دلبستگي و علاقه خود را به نظام جمهوري اسلامي ايران نشان داه اند كه اين موضوع مورد كينه و عصبانيت بدخواهان مردم ايران اسلامي قرار گرفته است.

استاندار كرمانشاه در ادامه به تلاش هاي صورت گرفته براي حل مشكل مردم زلزله زده در استان اشاره كرد و بيان داشت: مجموعه مديريتي استان از همان ساعات اوليه وقوع زلزله نهايت تلاش خود را براي حل مشكل زلزله زدگان بكار گرفت و هم اكنون بحث ساز و سازها با قوت و جديت ويژه اي در حال انجام است.

مهندس بازوند همچنين به تسهيلات در نظر گرفته شده براي بازسازي واحدهاي فرهنگي و مساجد در مناطق زلزله زده اشاره كرد و بيان داشت: اقدامات لازم براي پرداخت تسهيلات جهت بازسازي خسارت هاي ناشي از زلزله سال گذشته در امورات فرهنگي و مساجد صورت گرفته و در اين زمينه برنامه هاي خوبي در حال انجام است.

همواره پشتيبان نظام خواهيم ماند

در ادامه اين ديدار امام جمعه پاوه نيز گفت: ما همواره و هميشه پشتيبان نظام خواهيم ماند.

ماموستا ملاقادر قادري افزود: با توجه به اوضاع چهان و منطقه، ما نسبت به توطئه دشمنان براي ضربه زدن به وحدت بين مسلمين آگاهي داريم و هرگز نخواهيم گذاشت كه اهداف شوم آنان عليه ايران اسلامي محقق شود.



اوقات شرعی
آب و هوا