+ 0 -
ADA

معاون اقتصادی وزیر کشور:

استاندار کرمانشاه یک مدیر خستگی ناپذیر و پرتلاش است / شاهد یک جهش در حوزه اقتصاد مقاومتی کرمانشاه بوده ایم

معاون هماهنگي امور اقتصادی و توسعه منطقه اي وزارت كشور اظهار داشت:مهندس بازوند یک مدیر بسیار پرتلاش و خستگی ناپذیر است که طی این مدت شاهد تلاش های بی نظیر ایشان در عرصه های مختلف هستیم. ایشان در لرستان هم بسیار تلاشگر و توانمند ظاهر شدند.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ دکتر بابك دین پرست صبح امروز دوشنبه در نشست اقتصاد مقاومتی استان که به ریاست استاندار کرمانشاه برگزار شد، افزود:  امیدواریم طی مدتی که ایشان در کرمانشاه حضور دارند نیز شاهد تحولات بسیار محسوسی در وضعیت اقتصادی و معیشت استان باشیم.

وي گفت: بر اساس ارزیابی هایی که توسط فرماندهی ستاد اقتصاد مقاومتی کشور صورت گرفته است، استان کرمانشاه در سال ۹۶ در مقایسه با سال ۹۵ شاهد یک جهش در حوزه اجرای طرح ها و برنامه های اقتصاد مقاومتی بوده است.

وي بيان داشت: استان کرمانشاه در سال ۹۵ در رده استان های ضعیف در زمینه اقتصاد مقاومتی قرار داشته که در سال ۹۶ با ۷۷.۵ امتیاز جزو استان های در مسیر شایستگی قرار گرفته است.

معاون هماهنگي امور اقتصادی و توسعه منطقه اي وزارت كشور ادامه داد: امیدواریم با رویکرد جهادی استاندار کرمانشاه شاهد بهتر شدن وضعیت استان در سال ۹۷ در حوزه اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی باشیم.

دكتر دين پرست تصريح كرد: امسال ۸ پروژه در استان کرمانشاه در مسیر واگذاری به خصوصی هستند. امیدواریم با تغییر نگاه ها، شاهد تسریع در واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی باشیم.

وي خاطرنشان ساخت: در دهه فجر امسال شاهد افتتاح ۱۰ طرح با ۱۰۷۲ میلیارد تومان در کرمانشاه خواهیم بود.

وي گفت: طرح آمایش سرزمین مبنای برنامه توسعه استان ها است و سازمان برنامه بودجه استان باید هرچه سریعتر روند تدوین و تصویب این طرح را به اتمام برساند.

معاون هماهنگي امور اقتصادی و توسعه منطقه اي وزارت كشور گفت: شورای توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب کشور شامل ۹ استان است که کرمانشاه نیز یکی از این استان ها محسوب می شود. این شورا بستر و ظرفیتی مناسب برای بهبود و ارتقای وضعیت اقتصادی کرمانشاه محسوب می شود.

وي اظهار داشت: شاهد افزایش ۱۱ درصدی افزایش جلسات در استان بوده ایم که این نشان از روحیه تلاشگری استاندار کرمانشاه دارد. این موفقیت در شرایطی به دست آمده که میانگین تعداد جلسات در کشور کاهش داسته است.

دكتر دين پرست با بيان اينكه میزان جذب تسهیلات اشتغال روستایی در استان ۳۷ درصد بوده که بسیار قابل تقدیر است، افزود: کرمانشاه به عنوان یک استان مرزی می تواند به توسعه مبادلات مرزی کشور کمک کند. در همین راستا موضوع رسمی شدن مرز سومار چهارشنبه در شورای توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب کشور مطرح می شود.

 



اوقات شرعی
آب و هوا