+ 0 -
ADA

معاون سیاسی و امنیتی استاندار در نخستین نشست شورای اطلاع رسانی استان در سال ۹۷:

اطلاع رسانی پیرامون خدمات صورت گرفته به آرامش و امنیت جامعه کمک می کند

معاون سیاسی و امنیتی استانداري گفت: اطلاع رسانی پیرامون خدمات صورت گرفته به آرامش و امنیت جامعه کمک می کند.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس محمد ابراهيم الهی تبار صبح امروز در اولین نشست شورای  اطلاع رسانی استان اظهار داشت: امر اطلاع رسانی در دنیای امروز تبدیل به یک ضرورت انکارناپذیر شده و در معادلات ملی و بین المللی بسیار اثرگذار است.

وي افزود: امروزه سرعت انتقال اطلاعات بسیار بالا رفته و اخبار به صورت لحظه ای در اختیار مردم قرار می گیرد.

وي بيان داشت:در این شرایط مجموعه ای که بتواند از این پدیده جدید در عرصه اطلاع رسانی به صورت مناسبی بهره گیری کند، می تواند اثرگذار و ماندگار باشد.

معاون سياسي و امنيتي استانداري خاطرنشان ساخت: در عرصه اطلاع رسانی نیاز به مجموعه هایی است که در این زمینه سیاست ها و راهبردها را تعیین کند و متناسب با شرایط موجود، طرح ها و پروژه هایی را تدوین کند. مجموعه ای مانند شورای اطلاع رسانی استان که بتواند ارتباطی دوسویه و پویا میان مردم و ادارات و سازمان های خدمات رسان را برقرار کند.

وي افزود: بخش عظیمی از خدمات نظام توسط دولت انجام می شود. در این وضعیت بیان تلاش ها و خدماتی که توسط دولت و دستگاه های خدمات رسان صورت می گیرد به آرامش و امنیت بیشتر در جامعه کمک می کند.

وي گفت: ظرفیت های بسیار مناسبی در حوزه رسانه استان وجود دارند که می توانند نقش بسیار اثر گذاری در روند توسعه استان و امر اطلاع رسانی داشته باشند.

در دنباله اين نشست عظيمي مهر دبير شوراي اطلاع رساني استان اظهار داشت: شوراي اطلاع رساني استان يك ظرفيت و بستر بسيار مناسب برای ساماندهي حوزه اطلاع رساني و توليد محتوا است.
وي افزود: ضرورت تشكيل اين شورا از مدت ها قبل احساس مي شد كه خوشبختانه با توجه علاقه مندي و اهتمام ويژه استاندار محترم مهندس بازوند و معاونين ايشان به توسعه امر اطلاع رساني اين اتفاق در ابتداي سال 97 رخ داد.

دبير شوراي اطلاع رساني استان عنوان كرد: در صورت یک سیاستگذاری درست مجموعه هاي اطلاع رساني و به ويژه رسانه ها در زمینه توسعه استان می توانند بسیار اثرگذار باشند.



اوقات شرعی
آب و هوا