+ 0 -
ADA

با حضور استاندار كرمانشاه انجام شد:

افتتاح مركزپايش تصويري قرارگاه انتظامي امام علي (ع) / تجليل از سردار جاويدان و كاركنان ناجا / نيروي انتظامي در بحران زلزله درخشيد/ نقش آفريني ناجا در تداوم مسير توسعه استان قابل تقدير است


استاندار كرمانشاه يكي از مولفه هاي تأثيرگذار در ارتقاي رتبه سرمايه گذاري استان در كشور را ايجاد امنيت پايدار برشمرد و گفت: تلاش و كوشش خستگي ناپذير حافظان نظم و امنيت و نقش آفريني ناجا در تداوم مسير توسعه استان قابل تقدير است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني استانداري كرمانشاه؛ «هوشنگ بازوند» در مراسم افتتاح مركز مانيتورنيگ قرارگاه انتظامي امام علي (ع) از نيروي انتظامي به عنوان مظهر اقتدار، صلابت، امنيت و اخلاق مداري نام برد و اظهار داشت: در بحران هاي زلزله، سيل و كرونا شاهد حضور دلسوزانه ي تلاشگران ناجا در كنار مردم بوديم كه بسيار ارزشمند و همراه با كمك هاي شاياني بود.

وي افزود: قرارگرفتن استان كرمانشاه در بين 10 استان برتر به لحاظ امنيت سرمايه گذاري كه خبري اميدبخش بود شرايط جديدي را براي ورود جريان سرمايه و سرمايه گذاران به استان مهيا كرد و در اين موضوع بايد از نقش آفريني موثر ناجا كه در مسير توسعه اثرگذار است تقدير كنيم.

استاندار كرمانشاه گفت: بر اساس مولفه هاي آماري و اقتصادي استان جذابيت لازم براي سرمايه گذاري را دارد و در چهارسال گذشته نيز با تلاش براي تحقق برنامه هاي توسعه اي و سند اشتغال استان در مسيري حركت كرديم كه نرخ بيكاري از 22 درصد به 14.9 درصد كاهش يابد تا با ايجاد اشتغالزايي شاهد رونق اقتصادي و كاهش مشكلات اجتماعي در سطح استان باشيم.

بازوند در ادامه تلاش خدمتگزاران صديق، ولايتمدار و انقلابي ناجا را در ايجاد امنيت به عنوان يكي از مولفه هاي اساسي پيشرفت و توسعه شايسته تقدير دانست و تصريح كرد: در بحران كرونا عملاً 27 هزار شغل را از دست داديم و علي رغم وجود بحران هاي مختلف مسير خدمتگزاري به مردم را با همراهي نيروهاي نظامي و انتظامي ادامه داديم تا شاهد كاهش مشكلات مردم باشيم.

وي به مردمي بودن و اخلاق مداري نيروي انتظامي در كنار صلابت و اقتدار هميشگي اشاره كرد و بيان داشت: در بحران كرونا محدوديت و ممنوعيت هاي ترددي را براي حفظ سلامت جامعه در تمامي پيك ها و بر اساس رنگ بندي هاي كرونايي داشتيم كه انصافاً ناجا شبانه روزي و دوشادوش كادر درمان و بهداشت براي عبور از اين بحران تلاش كرد و امروز هم اين خدمات براي حفظ جان مردم و كاهش خسارات ادامه دارد.

مقام ارشد استان عبور از بحران كرونا را در گرو مشاركت مردم براي انجام واكسيناسيون دانست و گفت: هم اكنون ميانگين واكسن تزريق شده در دُز اول و دوم 55 درصد است كه بايد اين ميزان به بالاي 80 درصد جامعه هدف برسد.

وي در ادامه از پليس راهور نيز تشكر كرد و گفت: در تمامي مسير در كنار راهداران هميشه شاهد حضور پليس راهور سخت كوش هستيم كه از اين عزيزان هم تقدير مي كنم.

در پايان اين مراسم استاندار كرمانشاه با اهداي تنديس و لوح تقدير به فرمانده انتظامي استان از تلاش هاي ناجا در بحران هاي مختلف و كمك به مردم تجليل كرد.

 

 



اوقات شرعی
آب و هوا