+ 0 -
ADA

معاون استاندار:

امور استان را با برنامه منسجم پیش برده ایم

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداري کرمانشاه با تاکید بر اینکه از روز نخست کار در استان به کار با برنامه مسنجم اعتقاد داشته و بر اساس آن اقدام کرده است افزود: طی یک سال گذشته در استان، اسناد مهم و کلانی از جمله سند سلامت و دانش نامه استان کرمانشاه تهیه شد و به کارهای غیر ضروری پرداخته نپرداختیم.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ محمد ابراهیم الهی تبار در نشست شورای آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه عملکرد استان کرمانشاه در کنترل مسائل امنیتی در سال 96 علیرغم ناآرامی ها در کشور موفقیت آمیز بود تصریح کرد: اقداماتی که برای مناطق زلزله زده در بخشهای امدادو نجات،بازسازی، حوزه بهداشت ودرمان و مسائل روحی و روانی انجام شد یک رکورد در دنیا بشمار می آید.   

وي بيان داشت: برای اداره استان برنامه و سیاست تدوین شده و بر اساس آن به مسائل مهم و ضروری استان پرداخته شده است. عملکرد بر اساس اسناد بالادست ضرورت موفقیت و قابل اعتنا بودن کارهاست.

وي خاطرنشان ساخت: راهپیمایی مردم در 22 بهمن پیام انسجام در درون و مقاومت را برای بیرون از کشور مخابره کرد.حضور مردم پاسخ بزرگی به نظام سلطه مبنی بر ایستادگی ملت ایران بود. مردم ممکن است نقد و نظری در مورد مشکلات داشته باشند اما به کلیت نظام همچنان وفادارند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداري کرمانشاه ادامه داد: پیام راهبردی رهبر انقلاب برای دهه پنجم انقلاب اسلامی، تاکیدی بر استفاده از نیروهای جوان بود که بخش عمده عملی شدن آن به نظام آموزش و پرورش باز می گردد. استفاده از واژه های امید و اعتماد در بیانیه رهبری نیز تاکیدی بر تحقق اهداف آینده با استفاده از نیروی خودباوری و اعتماد به جوانانی است که قرار است مسئولیت کشور را برعهده بگیرند. آموزش و پرورش در استان محتوای پیام رهبر انقلاب به ویژه در مورد بحث اعتماد سازی و افزایش امید در جامعه را می تواند به بحث و بررسی بگذارد.

الهي تبار افزود: در شرایط فعلی دشمن با تمام ابزار و لوازم خود به میدان آمده و با راه اندازی جنگ اقتصادی، دامن زدن به جنگ روانی در پی ایجاد ناآرامی در اجتماع است. تریبون داران مواظب باشند که ناخودآگاه با بیان برخی سخنان، همسو با جریانات بیرونی نشوند چرا که بسیاری از مسائل نشات گرفته از این اقدامات است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداري کرمانشاه اظهار داشت: امروز دولت میدان دار نبرد اقتصادی با استکبار است. در این شرایط یکسری محدودیت ها هم ایجاد می شود که نمونه آن بازگردان دشوار پول نفت به کشور یا مضایق بودجه ای است و در این شرایط با دشواری پول و اعتبارات فراهم می شود. برخی بدانند که در تریبون ها آب به آسیاب چه کسانی می ریزند. اگر اعتقاد و وفادار به نظام هستیم برای مشکلات راهکار اندیشی کنیم.

الهي تبار افزود: آموزش و پرورش نقش مهمی در توسعه دارد. شورای آموزش و پرورش خلاصه نظام اجرایی و صاحبان نظر در حوزه آموزش و پرورش است. ضرورت دارد که از همه ظرفیت های استان برای تقویت بنیه آموزشی استان بهره گیری شود.

وي گفت: سرنوشت هر قومی را خودشان رقم میزنند. مهم است که خواص استان کارتهای خود را برای مسائل کلیدی هزینه کنند نه جزئیات. بر همین اساس در یکسال گذشته اولویت های کلان و بر اساس اسناد بالادست دنبال شده و به مسائل غیر ضروری نپرداختيم.



اوقات شرعی
آب و هوا