+ 0 -
ADA

معاون استاندار:

اورامانات را در کتابهای درسی معرفی کنید


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با اشاره به ظرفیت های طبیعی و گردشگری استان پیشنهاد داد که معرفی اورامانات به عنوان منطقه زیبا و طبیعی در کتابهای درسی گنجانده شود.

به گزارش واحد خبر اداره كل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري كرمانشاه محمدابراهیم الهی تبار در جلسه شورای آموزش و پرورش استان که با حضور کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزیر کشور برگزار شد اظهار داشت: برپایی جشنواره ها و اردوها در اورامانات میتواند در معرفی این جاذبه بکر گردشگری بسیار تاثیرگذار باشد.

 

وی با بیان اینکه استان کرمانشاه دین خودش را در همه صحنه ها نسبت به نظام و انقلاب اسلامی ادا کرده است تاکید کرد: این استان در مقابل همه تهدیدهایی که می توانست تمامیت ایران را در بر بگیرد مقاومت کرد و آسیب هایی را به خود دید.

 

الهی تبار تصریح کرد: وظیفه بدانیم که در حق مردم استان ادای تکلیف کنیم و آلامی که به وجود آمده و متوجه این استان  بوده را رفع کنیم.

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه یکی از چهره های زیبایی استان کرمانشاه در دفاع مقدس، گیلان غرب به عنوان دومین شهر مقاوم کشور است افزود: مقاومت ایل کلهر در دفاع مقدس یکی از زیباترین جلوه ها در استان بوده است.

 

وی با تسلیت درگذشت شیرزاد شیرزادی یکی از بزرگان ایل کلهر ادامه داد:ایل کلهر شخصیت های بزرگی را معرفی داشته که یکی از آنها مرحوم شیرزاد شیرزادی بود.

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در ادامه از انجمن اولیا و مربیان به عنوان ظرفیت بزرگ آموزش و پرورش یاد کرد و گفت: تا زمانی که مردم توانمند نشده و در مقابل آسیب ها صیانت نشوند نمی‌توانیم مسیر توسعه را بپیماییم این زمانی است که آموزش و پرورش توانمند شود.

 

الهی تبار اظهارداشت: می طلبد که برای کرمانشاه در آموزش و پرورش حساب ویژه ای باز شود چرا که نیاز به توانمندسازی و صیانت از آسیب ها در آن بیشتر است.

 

معاون استاندار همچنین تاکید کرد که وزارت آموزش و پرورش مناطق حاشیه شهر رادر تقویت زیرساخت های تربیتی و پرورشی حمایت کند.

 

وی با بیان اینکه توجه به آسیب های اجتماعی در کرمانشاه بیشتر از دیگر استانها بوده است افزود:نرخ طلاق  متوقف و کاهش یافته و نرخ ازدواج رشد پیدا کرد و زلزله علیرغم همه آثار مخرب روحی و روانی با تلاش های نهادهای اجتماعی ،تاب آوری اجتماعی بیشتر از میانگین رقم خورده است.

 

الهی تبار با اشاره کسب رتبه برتر آموزش و پرورش استان در سازماندهی و آموزش نیروی انسانی خاطرنشان کرد: این اتفاقات نتیجه تعامل و روند مثبت استان و انسجام بین مدیران، ائمه جمعه و نمایندگان استان در مجلس بوده است. 

 



اوقات شرعی
آب و هوا