+ 0 -
ADA

استاندار کرمانشاه:

اورامانات یکی از گزینه‌های پیشنهادی برای احداث شهر جدید کرمانشاه است/ ثبت جهانی منظر طبیعی اورامانات یک مطالبه جدی است

استاندار كرمانشاه گفت: اورامانات یکی از گزینه‌های پیشنهادی برای احداث شهر جدید کرمانشاه است.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس هوشنگ بازوند در نشست شورای برنامه‌ریزی شهرستان جوانرود که با حضور معاون عمرانی استاندار، نماینده اورامانات، فرماندار جوانرود و مدیران دستگاههای مختلف برگزار شد؛ اظهار داشت: از تمام مدیرانی که در این شرایط دشوار تحریم برای اداره بهتر کشور و رفاه مردم زحمت می کشند؛ صمیمانه تشکر‌ می کنم.

وي تصريح كرد: رونق تولید کلید حل هر مشکلی است و این امر نیازمند تسهیل گری برای کارآفرینان و سرمایه گذاران است و لازمه رونق تولید مبارزه مداوم با فساد اداری و فساد مالی است زیرا فساد می تواند یک مانع جدی در فرایند تولید و سرمایه گذاری باشد.

مهندس بازوند ادامه داد: ثبت جهانی منظر طبیعی اورامانات یکی از مطالبات مهم استان است و امیدوارم بتوانیم در پایان سال ۹۸ این پرونده را به یونسکو بفرستیم و ثبت منظر جهانی اورامانات یک ظرفیت عظیم برای توسعه منطقه و استان کرمانشاه ایجاد می کند.

مقام عالي استان بيان داشت: همه کلانشهرها دارای شهرهایی در همجوار خود برای استراحت و آرامش فعالین خدماتی و اقتصادی خویش هستند و شهر کرمانشاه یک میلیون نفری نیز کاملا نیازمند ایجاد یک شهر جدید است و الا نیروی فعال و توانمند آن، این آرامش و آسایش را در استان های دیگر جستجو می کنند.

استاندار كرمانشاه گفت: اورامانات یکی از گزینه های پیشنهادی برای احداث شهر جدید کرمانشاه است و امیدواریم مورد موافقت قرار بگیرد.

مهندس بازوند تصريح كرد: شهرک صنعتی جوانرود سال ۸۰ دایر شده ولی متاسفانه هنوز از زیرساخت های لازم برخوردار نیست و امسال با اختصاص اعتبار زیرساخت های لازم و آب مورد نیاز مجموعه را فراهم می کنیم تا در سال رونق تولید این شهرک صنعتی وارد چرخه سرمایه گذاری شود.

وي در پايان گفت: استخر شنا و زمین چمن فوتبال یکی از نیازهای جدی مردم جوانرود است. مقرر شده استخر موقتا راه اندازی شود و تعمیرات داخلی باقی مانده در زمستان انجام شود‌. همچنین پیست اطراف زمین چمن نیز تا ۲۰ روزه آینده به بهره برداری برسد و کشت زمین چمن نیز در فصل مناسب انجام می شود.

 



اوقات شرعی
آب و هوا