+ 0 -
ADA

دکتر رازانی:

با سیاه نمایی امید را از جوانان نگیریم / ایران اسلامی آینده ای بهتر از گذشته پیش رو خواهد داشت


استاندار کرمانشاه گفت: فعالیت ها، خدمات و دستآوردهای دولت یازدهم بسیار درخشان بوده و اتفاقات بزرگی طی 4 سال گذشته رقم خورده است و ایران اسلامی بی گمان آینده ای بهتر از گذشته پیش رو خواهد داشت.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه؛ دکتر رازانی غروب دیروز 5 شنبه در نشست ماهانه مدیران ارشد استان و فرمانداران و بخشداران، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در مراسم تنفیذ، تعبیر دانشمند محترم را برای رئیس جمهور به کار بردند که تعبیر کوچکی نیست و نشان از توانمندی های بالای علمي و مدیریتی دکتر روحانی دارد.  
استاندار کرمانشاه در ادامه مدیریت را یکی از ویژگی های ممتاز رئیس جمهور دانست و گفت: اولویت بندی و بها دادن به کارها بر اساس میزان اهمیت آن ها، یکی از ویژگی های اصلی مدیران موفق است که این ویژگی در دکتر روحانی بسیار بارز است.
وی افزود: ایشان در همان ابتدای کار در سال 92 با توجه به شرایط کشور، به درستی حل مسئله هسته ای را به عنوان اولویت اول کشور برگزید و با هدایت های رهبر معظم انقلاب به خوبی از عهده این کار برآمد.
این مقام عالی استان عنوان کرد: دکتر فلاحت پیشه نماینده اسلام آباد و دالاهو با به کاربردن تعبیری قشنگ در این زمینه گفتند برجام دشمنی همه کشورهای بزرگ را به دشمنی آمریکا با ایران تقلیل داد که دستآورد بزرگی است.
وی ادامه داد: در دولت یازدهم، اقتصاد اولویت مهم دیگری بود که همپای موضوع هسته ای با جدیت دنبال شد و کاهش تورم از بالای 40 درصد به تورم سالانه زير 12 درصد، توفیق بسیار بزرگی برای این دولت بود. اقتصاد و اشتغال در 4 سال آتی نیز به عنوان اولویت اول کشور دنبال خواهد شد.
استاندار کرمانشاه ادامه داد: طی این سال ها کارهای بزرگی در حوزه های مختلف در سطح استان و کشور انجام شده است و با انتخاب کابینه اي بهتر و قوی تر، این روند در 4 سال آینده با شتاب بیشتری تداوم خواهد داشت.
دکتر رازانی با انتقاد از سیاه نمایی ها و یأس پراکنی برخی جریان ها و رسانه ها اظهار داشت: انسان ها با امید به آینده بهتر زنده اند و اگر این ویژگی را از آدم ها بگیرید حاصل کار گسترش افسردگی، ناامیدی و حس شکست در سطح فردی و اجتماعی خواهد بود و لطمات جبران ناپذیری را به کشور وارد می کند.
وی عنوان کرد: متاسفانه عده ای در ایام انتخابات با سیاه نمایی های گسترده خدمات درخشان دولت را مورد انکار قرار دادند ولی با وجود این تبلیغات منفی گسترده، مردم دوباره دکتر حسن روحانی را انتخاب کردند و به تداوم دولت تدبیر و امید رأی دادند.
وی تصریح کرد: فعالیت ها، خدمات و دستآوردهای دولت یازدهم بسیار درخشان بوده و اتفاقات بزرگی طی 4 سال گذشته رقم خورده است و آینده ایران اسلامی بی گمان بهتر از گذشته خواهد بود.



اوقات شرعی
آب و هوا