+ 0 -
ADA

استاندار کرمانشاه:

بازار عراق بستر مناسبی برای صادرات واحدهای صنعتی اسلام آباد است

استاندار كرمانشاه گفت: بازار عراق بستر مناسبی برای صادرات واحدهای صنعتی اسلام آباد است.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس هوشنگ بازوند در پایان سفر کاری یک روزه به اسلام آباد در جمع خبرنگاران عنوان کرد: نیروگاه ۱۰۰۰ مگاواتی فراب با ظرفیت اشتغال زایی ۶۵۰ نفر، در دست اجراست و فاز یک این نیروگاه تا اسفندماه راه اندازی می شود.

وي تصريح كرد:  این واحد مشکلاتی در حوزه ارز تخصیصی و سوخت دارد که تلاش می کنیم با رایزنی این مشکلات را حل و فصل کنیم.

وي همچنين در زمينه كاري كارخانه كاشي كاژه نيز گفت: کاشی واژه از جمله واحد های تولیدی خوب و فعال اسلام آباد است و این مجوعه مشکلاتی با مشکلاتی در حوزه مالی و استمهال تسهیلات روبرو است که موضوع رفع این مشکلات در دست پیگیری قرار دارد.

مقام ارشد استان در ادامه به بازديد خود از شركت مانيزان اشاره كرد و اظهار داشت: مجموعه شیر مانیزان از یک بازار خوب صادراتی برخورار است‌ اما متاسفانه به دلیل برخی مشکلات و تحریم های ماه های اخیر این مجموعه فعلا با ۲۵ درصد ظرفیت کار می کند.

وي خاطرنشان ساخت: بازار عراق بستر مناسبی برای صادرات واحدهای صنعتی اسلام آباد است و کارخانه هایی مانند مانیزان و کاشی کاژه از این فرصت به خوبی استفاده کرده اند.

استاندار كرمانشاه در ادامه بيان داشت: خوشبختانه منطقه اسلام آباد از پیشرفت خوبی نسبت به گذشته برخوردار شده است و به تازگی چند سرمایه گذار برای فعالیت اقتصادی در این مجموعه اعلام آمادگی کرده اند.

مهندس بازوند همچنين با اشاره به آسيب ديدن چندين واحد صنعتي در اين شهرستان ناشي از زلزله گفت: برخی از واحدهای صنعتی اسلام آباد در زلزله آسیب دیده اند که تلاش می کنیم در چهارچوب قانون از امکان معافیت های تسهیلاتی برای آن ها استفاده کنيم.

شايان ذكر است قدردانی از جانفشانی های شهدا، جانبازان و آزادگان به پاس دفاع جانانه از وطن، شركت در آیین آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به ۲۶ روستای بخش حمیل، بازدید از از گمرک منطقه ویژه اقتصادی و فعالیت های این مجموعه و حضور در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در کارخانه مانیزان، بازدید میدانی از کارخانه مانیزان اسلام آباد، کارخانه کاشی کاژه اسلام آباد و همچنين بازديد از طرح نیروگاه سیکل ترکیبی فرآب از جمله برنامه هاي كاري استاندار كرمانشاه در سفر به شهرستان اسلام آباد غرب بود.



اوقات شرعی
آب و هوا