+ 0 -
ADA



بازدید استاندار کرمانشاه از روند پیشرفت فیزیکی بازسازی روستاها و واحدهاي صنعتي سرپل ذهاب

استاندار کرمانشاه از روند پیشرفت ساخت و ساز در روستاهای زلزله زده سرپل ذهاب بازدید میدانی بعمل آورد و با خیرین حاضر در منطقه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس هوشنگ بازوند درسفر به مناطق زلزله‌زده شهرستان سرپل ذهاب، از روستاهای تپانی، تپه کبود و امام عباس واقع دربخش مرکزی شهرستان سرپل ذهاب بازدید میدانی بعمل آورد و از سوي مردم روستاهاي زلزله زده مورد استقبال گرم و تقدير قرار گرفت.

وي دراین بازدید ازنزدیک درجریان پیشرفت اقدامات انجام شده دراین مناطق زلزله زده قرار گرفت و با دو تن از خیرین  حاضر در منطقه جهت ساخت و ساز و آبادانی روستاها بحث و گفتگو کرد.

شركت در جلسه تسهيل و رفع موانع توليد شهرستان سرپل ذهاب از ديگر برنامه هاي مهندس بازوند در سفر به اين شهرستان بود كه دستورات لازم را براي حل مشكلات واحدهاي توليدي مطرح شده صادر كرد.

وي در اين جلسه تاكيد كرد: بانك ها و دستگاه هاي ذيربط بايد در اعطاي تسهيلات اشتغالزايي روستايي نظارت دقيقي داشته باشند كه هزينه كرد تسهيلات پرداخت شده در محل مربوطه انجام شود تا تاثير آن در كاهش بيكاري مشخص شود.

مهندس بازوند در سفر به روستاهاي زلزله زده ضمن حضور در مكان هاي اقامتي مردم و گفتگوي رودرو در جريان مسائل و مشكلات مطروحه قرار گرفت و دستورات لازم را براي حل سريعتر مشكلات آنان صادر كرد.

بازديد از شهرك صنعتي سرپل ذهاب از ديگر برنامه هاي مهندس بازوند در سفر كاري ايشان به شهرستان سرپل ذهاب بود كه ضمن ديدار با صنعتگران، در جريان آخرين وضعيت واحدهاي صنعتي قرار گرفت و مديران ذيربط اين بخش را مكلف به پيگيري و تلاش بيشتر جهت رفع مشكلات اين واحدها نمود.

استاندار كرمانشاه در اين سفر از سوي نماینده مردم در از مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان و جمعی مسئولین شهرستان همراهي مي شد.

شايان ذكر است همچنين استاندار كرمانشاه در ابتداي اين سفركاري از شهر ريجاب از توابع شهرستان دالاهو بازديد ميداني بعمل آورد و كلنگ آغاز عمليات اجرايي گازرساني به شهر ريجاب دالاهو توسط استاندار كرمانشاه بر زمين زده شد.



اوقات شرعی
آب و هوا