+ 0 -
ADA



بازدید معاون استاندار از نمایشگاه بهاره

معاون هماهنگي امور اقتصادی و توسعه منابع استانداري روز جمعه از نمایشگاه بهاره بازدید کرد و از نزدیک در جریان توزیع کالاهای اساسی و قیمت‌ آنها قرار گرفت.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ وی در غرفه‌های مربوط به تنظیم بار حضور یافت و با مردم به گفتگو پرداخت.

حاتمی در حاشیه این بازدید گفت: سعی کردیم کالاهای اساسی مردم را با قیمت مناسبی توزیع کنیم که مردم در خصوص تامین این کالاها فشار کمتری احساس کنند  و اینکه نحوه توزیع عادلانه و مناسب این کالاها هم برای ما اهمیت دارد و به همین خاطر مسئولین اداره بازرگانی و نیز بازرسان مختلف در محل توزیع این کالاها حضور دارند تا از هر گونه تخلف و اهمال احتمالی جلوگیری کنند.

وی افزود: میوه هم به اندازه کافی و مناسب و با قیمت مطلوب تامین شده و بزودی توزیع خواهد شد و مردم از این بابت نگرانی نداشته باشند.

حاتمی در پایان گفت: این وضعیت تامین و توزیع کالاهای اساسی تنها مختص و محدود به استان کرمانشاه نیست و یک مسئله کشوری است ولی از مردم و توزیع کنندگان می‌خواهم که با همدلی و کمک متقابل و درک شرایط موجود تلاش کنیم که بر سختی‌های موجود غلبه کنیم و انشاله این شرایط سخت با همدلی و همراهی مردم و مسئولین خواهد گذشت.



اوقات شرعی
آب و هوا