+ 0 -
ADA

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه:

باید از تمامی ظرفیت ها برای کاهش آسیب های اجتماعی استفاده کنیم

معاون سياسي و امنيتي استانداري گفت: باید از تمامی ظرفیت ها برای کاهش آسیب های اجتماعی استفاده کنیم.

به گزارش واحد خبر اداره كل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري کرمانشاه؛ محمد ابراهيم الهي تبار معاون سياسي و امنيتي استانداري در اولين جلسه كارگروه اجتماعي و فرهنگي استان در سال 97 در جمع مديران دستگاه هاي ذیربط گفت: در راستاي كاهش آسيب هاي اجتماعي در سازمان اجتماعي كشور  و با تاكيد و تائيد مقام معظم رهبري، 5 اولويت شناسايي و مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: انتظار مي رود همه دستگاه ها در استان از تمام ظرفيت ها و پتانسيل هاي خود در راستاي مبارزه با آسيب ها و مشكلات اجتماعي استفاده كنند.

این مدیر ارشد سیاسی و امنیتی استان افزود: در اين راستا بايد مشكلات و آسيب ها در محلات شناسايي و نقاط بحراني تعيين شوند و نقش هريك از دستگاه ها مشخص و تعريف شود. در این زمینه بايد به‌ سمت و سويي برويم كه بتوانيم اثرگذاري بيشتري داشته باشيم.

الهي تبار با تاکید بر لزوم افزايش رفاه اجتماعي اظهار داشت: بايد موضوع بیمه تامين اجتماعي را بطور جدي دنبال كنيم و آن را گسترش دهيم تا مردم تحت پوشش تامين اجتماعي در نهايت با كرامت بازنشسته شوند.

وي با اشاره به زلزله اخير در غرب استان گفت: در مناطقي كه بحران اتفاق مي افتد  طبيعي است تعدادی از جمعيت (حدود 3 درصد) دچار مشکلات روحي شوند اما با پیگیری هایی كه در استان توسط دستگاه هاي مربوطه صورت گرفت اين رقم كمتر از نيم درصد  را نشان مي دهد كه نشان مي دهد همه دستگاه ها، مردم ، خيرين و ... به خوبي به اين موضوع ورود كرده اند و آسيب ها به خوبي كنترل شده است.



اوقات شرعی
آب و هوا