+ 0 -
ADA

استاندار كرمانشاه:

براي حل مشكل پالايشگاه آناهيتا به جديت بيشتر از سوي دستگاه هاي ذيربط نياز داريم

استاندار كرمانشاه گفت: براي حل مشكل پالايشگاه آناهيتا به جديت بيشتر از سوي دستگاه ها و وزارتخانه هاي ذيربط از جمله وزارت كار و شستا نياز داريم.     

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس هوشنگ بازوند امروز در جلسه بررسي اجراي پالايشگاه آناهيتا كرمانشاه كه با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع وزارت برگزار شد، افزود: پالايشگاه آناهيتا به عنوان يك مطالبه عمومي براي مردم استان تبديل شده و از سال گذشته پيگيري هاي خوبي براي اجراي آن صرت گرفته است.

وي اظهار داشت: آنچه كه لازم است تصويب و اخذ يكسري مصوبات براي اجراي آن است و در همين راستا برخي از مصوبات از جمله بحث زيرساخت ها، آمايش پدافند غير عامل و ... تاكنون اخذ شده است.

وي از اتخاذ تصميمات مناسب توسط شوراي عالي بانك ها براي اجراي اين پروژه خبر داد و گفت: يكسري كار و برنامه ها بايد از سوي وزارت كار انجام شود اما اين پروسه هنوز اتفاق نيفتاده و با توجه به اينكه اين پروژه توسط معاون اول محترم رئيس جمهور پيگيري مي شود از دستگاه هاي ذيربط به ويژه وزارت كار انتظار داريم كه در روند تسريع اين مجموعه همكاري خود را افزايش دهند.

وي با اشاره به پيگيري و تلاش معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع وزارت کشور در حل مشكلات پروژه هاي مهم كشور از جمله پديده شانديز گفت: بدون ترديد مشكل پالايشگاه آناهيتا با پيگيري و جديتي كه دكتر دين پرست در حل مشكلات ديگر پروژه ها داشته اند، حل خواهد شد.



اوقات شرعی
آب و هوا