+ 0 -
ADA

معاون استاندار تاکید کرد

برپایی کنکور با رعایت حداکثری پروتکل ها


معاون استاندار کرمانشاه با تاکید بر آمادگی استان برای برپایی آزمون سراسری بیان داشت: آنچه که در کنکور امسال حائز اهمیت است حفظ سلامت فرزندان مان با رعایت پروتکل های بهداشتی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه ؛ محمد ابراهیم الهی تبار در نشست کمیته برنامه ریزی برگزاری آزمون سراسری که در سالن تدبیر استانداری برگزار شد اظهار داشت: همه ظرفیت ها باید پای کار بیاید تا این آزمون به سلامت ترین وجه خود برگزار شود.

وی با اشاره به وجود امکانات نیروی های مسلح و هلال احمر در استان افزود: امکانات و فضاهای این سازمانها می توانند برای هرچه سالم برپا شدن کنکور سراسری بکار گرفته شوند.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان همچنین بر اطلاع رسانی مطلوب و اثر بخش برای برگزاری آزمون سراسری تاکید داشت و گفت: اطلاع رسانی تجربه مثبت آزمون های هفته های گذشته و مستند سازی از امکانات و اقدامات برای برپایی کنکور سراسری، به داوطلبان و خانواده ها  اعتماد و امنیت خاطر میدهد.

معاون استاندار کرمانشاه با توصیه به اینکه باید و نباید ها به خوبی به داوطلبان گفته و در فضای رسانه منتشر شود افزود:هرچه مردم به ضوابط اجرایی آشناتر باشند هزینه های اقدام کمتر خواهد شد.

الهی تبار خاطرنشان کرد: فرزندان ما در آوردگاهی حضور پیدا کرده اند که باید سلامت و جان آنها را حفظ کنیم و برای حفظ سلامت داوطلبان در برگزاری آزمون سراسری همه پای کار باشند.



اوقات شرعی
آب و هوا