+ 0 -
ADA

معاون عمرانی استاندار:

بزرگترین طرح وزارت نیرو در غرب کشور در کرمانشاه اجرا شده است / جداسازی فاضلاب قره سو از مطالبات جدی مردم کرمانشاه است


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گفت: خدمات وزارت نیرو شامل آب آشامیدنی، برق و فاضلاب با هزینه بسیار بالا در بخش های اجرا و نگهداری، در کیفیت مناسبی به روستاییان انجام می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه؛ مهرداد سالاری در آیین بهره‌برداری از طرح آبرسانی به ۵۹ روستا در ۸ شهرستان استان کرمانشاه که به صورت ویدئو کنفرانس توسط وزیر نیرو انجام شد؛ اظهار داشت:  در دولت تدبیر و امید، سامانه گرمسیری به عنوان بزرگترین طرح عمرانی منطقه غرب کشور به بهره برداری رسید و اکنون مردم از نعمت آن بهره‌مند هستند.

 

سالاری ادامه داد: تصفیه خانه شهر کرمانشاه از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و در صورت تخصیص اعتبار می تواند در همین دولت به بهره برداری برسد.

 

معاون استاندار تاکید کرد: جداسازی فاضلاب قره سو یکی از مطالبات جدی مردم کرمانشاه است و در صورت اجرا این رودخانه از قابلیت توریستی بسیار بالایی برخوردار است.

 

 

طرح آب رسانی به ۵۹ روستا در ۸ شهرستان استان کرمانشاه در بیست و سومین هفته از پویش "الف ب ایران" به صورت ویدئو کنفرانس توسط وزیر نیرو و با حضور معاون عمرانی استاندار، مدیر عامل آبفا و فرماندار و بخشدار صحنه در روستای عزیزآباد میانراهان از توابع شهرستان صحنه به بهره برداری رسید. 

 

این طرح با اعتبار ۲۹ میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان  اجرا شده است.

 

در قالب این پروژه ملی تعداد ۵۹ روستا با ۳ هزار و ۹۷۲ خانوار و ۱۴هزار و ۳۶۱ نفر جمعیت در ۸ شهرستان استان کرمانشاه از نعمت آب شرب بهره مند می شوند.

 

  روستاهایی که در قالب این پروژه از نعمت آب برخودار شده‌اند شامل روستاهای شهرستان های صحنه (۱۷ روستا)، کرمانشاه (۱۹ روستا)، سرپل ذهاب( ۱۰ روستا)، گیلانغرب ( ۴ روستا)، سنقر و کلیایی (یک روستا)، کنگاور (۳ روستا)، ثلاث باباجانی ( ۴ روستا) و دالاهو (یک روستا) هستند.

 



اوقات شرعی
آب و هوا