+ 0 -
ADA

استاندار كرمانشاه:

بيانيه گام دوم انقلاب، راهبردي اساسي براي چهل سال آينده كشور است


استاندار كرمانشاه گفت: بيانيه گام دوم انقلاب، راهبردي اساسي براي چهل سال آينده كشور است.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ اولين نشست شوراي سياستگذاري تبيين بيانيه گام دوم انقلاب با حضور آيت الله علما امام جمعه معزز  كرمانشاه، مهندس بازوند استاندار كرمانشاه، دكتر مصري نايب رئيس مجلس، سردار عظيمي فرماندهي قرارگاه نجف اشرف و ساير اعضاي ستاد در دفتر نماينده محترم ولي فقيه در استان برگزار شد.

استاندار كرمانشاه در اين نشست با بيان اينكه بيانيه گام دوم يك راهبرد اساسي براي چهل سال آينده كشور است، گفت: در اين بيانيه چالش هاي حوزه هاي مختلف اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي تبيين شده و در اين راهبرد امكان اجرا با نقش آفريني مردم و مسئولين مشخص شده است.

وي افزود: در اين شورا مسئوليت داريم با بهره گيري از ظرفيت هاي موجود در استان براي اجراي راهبردها از حضور مردم به عنوان سرمايه اي اجتماعي عظيم استفاده نماييم و اجراي امور را به جوانان واگذار كنيم.

استاندار كرمانشاه خاطرنشان ساخت: در بيانيه گام دوم انقلاب ٤١ بار از كلمه جوانان استفاده شده است و به يقين اين ظرفيت داراي بصيرت، مي تواند در مسير تعالي و پيشرفت نقش آفريني كنند.

نماينده عالي دولت در كرمانشاه به لزوم معرفي دستاوردهاي ٤ دهه انقلاب در جامعه اشاره كرد و يادآور شد: در اين دوران پيشرفت هاي چشمگيري در حوزه هاي مختلف به دست آمده كه نياز هست به شكلي صحيح به آيندگان معرفي شود و  غفلت هاي صورت گرفته به ويژه در بخش آسيب هاي اجتماعي نيز تشريح شود.

بازوند كه در جمع اعضاي شوراي سياستگذاري بيانيه گام دوم انقلاب استان كرمانشاه سخن مي گفت، اظهار داشت: وظيفه داريم مشكلات جنگ و شرايط فعلي را براي مردم تشريح كنيم و دستاوردهاي مثبت منتشر شود.

استاندار كرمانشاه نقطه قوت راهبردهاي ابلاغي  را اشاره به نقش مردم دانست و گفت: در سياست هاي كلي اقتصاد مقاومتي  نيز  كه در ٢٤ اصل ابلاغ شده در  ١١ اصل به نقش  به مردم اشاره شده است.

وي در خاتمه پيشنهاد داد: ضمن حفظ سرمايه ي هاي ارزشمند اجتماعي به حضور بانوان در ستاد اجرايي و مشورتي شورا تأكيد شود.

در اين نشست اهداف تبيين، ساختار شورا معرفي و وظايف كارگروه ها و بخش هاي اجرايي تشريح شد.



اوقات شرعی
آب و هوا