+ 0 -
ADA



تقدير امام جمعه پاوه از پيگيري و حضور ميداني استانداركرمانشاه در اورامانات


امام جمعه پاوه با اشاره به بارش سنگین برف در منطقه اورامانات و مسدود شدن راههاي ارتباطي برخي روستاهاي مرزي گفت: پيگيري جدي و حضور ميداني استاندار كرمانشاه در منطقه بسيار موثر و مفید است و همه مسوولان و دستگاه های اجرایی باید بکوشیم كه مشکلات برطرف شود.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني استانداري كرمانشاه؛ ماموستا ملاقادر قادری در دیدار استاندار کرمانشاه افزود: مردم و مدیران همه دست به دست هم دهیم تا مشکلات بعد از این بارش رحمت الهی برطرف شود.

وی ادامه داد: منطقه اورامانات در حال حاضر بحرانی است و حضور مدیران استانی و از جمله استاندار در منطقه می تواند پاره ای از این مشکلات را در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف کند.

امام جمعه پاوه اظهار داشت: بارش برف سنگین هفته گذشته در ۳۰ سال گذشته بی سابقه و غیرمترقبه بوده و مردم و مسوولین آمادگی این حجم بارش را نداشتند.

ماموستا قادری تصریح کرد: در مقایسه با بارش هایی که در استان های جنوبی کشور روی داده خوشبختانه آسیب ها در این منطقه بسیار کمتر بوده وهیچ حانواده ای گرفتار نشده است.

وی با بیان اینکه توقع مردم از مدیران در این موقعیت این است در حد توان خدمات رسانی و امدادرسانی انجام شود اضافه کرد: حضور استاندار در منطقه موثر و مفید است و همه باید بکوشیم مشکلات برطرف شود.

امام جمعه پاوه حضور استاندار را در پاوه قابل تقدیر دانست و ضمن تبریک مجدد انتخاب ایشان بعنوان استاندار گفت : همه بزرگان نظام به شهر پاوه آمده اند و حضور جنابعالی هم در آغاز مسئولیت ان شاء الله منشاء خیر است

ماموستا قادری گفت: امکانات و تجهیزات شهرداری پاوه محدود است و این روند خدمات رسانی را به شهروندان مشکل کرده و خودروهای پارک شده در خیابان یکی از موانع اصلی برای برف روبی است.



اوقات شرعی
آب و هوا