+ 0 -
ADA

معاون استاندار کرمانشاه در شورای پدافند غیرعامل تاکید کرد

تقویت آمادگی مراکز خدمت رسان برای شرایط اضطراری


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با تاکید بر تقویت آمادگی های زیرساختی بیمارستان ها و مراکز خدمات عمومی برای شرایط اضطراری بیان داشت: مردم از حکمرانان و تصمیم گیران انتظار تمشیت امور را دارند و به تدابیر مسئولان امید بسته اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه ؛ محمد ابراهیم الهی تبار در شورای پدافند غیرعامل استان که در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد گفت: پیشبرد برنامه پدافندی به شناخت از جامعه هدف نیاز دارد و لازم است که  نظرسنجی از افکار عمومی در خصوص پدافند غیرعامل انجام بگیرد تا میزان شناخت عمومی از این حوزه ارزیابی شود.

معاون استاندار کرمانشاه با مطلوب ارزیابی کردن اقدامات پدافندی در کنترل بیماری کرونا تصریح کرد: یکی از اقدامات مثبت پدافند غیرعامل آموزش بود که با وجود کرونا تعطیل نشد و با استفاده از فضای مجازی استمرار یافت یا در بحث درمان علیرغم افزایش شمار بیماران با وجود امکانات و زیرساخت، مردم در مضیقه درمان نماندند.

وی با تقدیر از اقدامات پدافندی برق منطقه ای در زلزله و سیل استان اضافه کرد: پیشنهاد داریم که وزارت نیرو حداقل برای منطقه غرب یک پست شصت کیلو‌وات  پیش بینی کند همچنین نیاز است که مولدهای برق اضطراری برای دستگاهها ، سازمان های فاقد مولد تهیه شود چرا که نبود آن آسیب زاست.

الهی تبار همچنین با بیان اینکه تامین نان ،آب و برق مردم بخش مهم پدافند غیرعامل است تاکید کرد: دوگانه سوز شدن نانوایی های استان ضرورتی است که اداره کل صنعت معدن و تجارت باید برای آن چاره اندیشی کند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در ادامه تامین برق بیمارستانهای استان را یکی از دغدغه ها دانست و گفت: براساس پیش بینی ها از شرایط آینده، با اضافه شدن سیستم های جدید اکسیژن ساز بیمارستانها نیاز به تقویت برق دارند و لازم است که از خطوط مختلف برق رسانی شوند.

الهی تبار همچنین با تسلیت ارتحال امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: ماموستا ملا محمد محمدی یکی‌از وزنه های نظام و انقلاب در استان کرمانشاه بود که همواره در مسیر وحدت و تقویت بنیان های دینی و انقلابی مردم حرکت کرد.

 



اوقات شرعی
آب و هوا