+ 0 -
ADA

وزير كشور در جلسه ستاد مديريت بحران در شهرستان سرپل ذهاب:

تمامي امكانات كشور براي خدمت رساني به مردم زلزله زده بسيج شده است

وزير كشور گفت: تمامي امكانات كشور براي خدمت رساني به مردم زلزله زده بسيج شده است.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ دكتر عبدالرضا رحماني فضلي در جلسه ستاد مديريت بحران در شهرستان سرپل ذهاب افزود: از معتمدين محلى در توزيع چادر و غذا كمك بگيريد و با مديريتي كه اعمال خواهد شد محموله هاي بيشتري از آب، غذا و چادر در بين مردم توزيع خواهد شد.

وي با تاكيد بر اين مطلب كه ظرف چند ساعت آينده آب و برق منطقه به طور كامل وصل شود، اظهارداشت: مسئولان آب و فاضلاب و برق منطقه هر چه سريعتر نسبت به برقراري آب و برق شهرستان پل ذهاب اقدام كنند.

وي با بيان اينكه با هماهنگي هاي انجام شده محموله هاي بيشتري از آب و غذا و چادر در اين محل توزيع خواهد شد، گفت: بايد توزيع اين اقدام به كمك معتمدين محلي و مردم صورت بگيرد زيرا اينكار موجب افزايش ارامش و دلگرمي مردم مي شود.

وزير كشور با بيان اينكه تمامي امكانات كشور براي خدمت رساني به مردم استانهاي غربي كشور بسيج شده است بر لزوم شناسايي هر چه زودتر مفقودين قبل از عمليات آواربرداري تاكيد كرد.

دكتر رحماني فضلي مجددا به مسئولان زيربط دستور داد هر چه زودتر و ظرف چند ساعت آينده اقدامات لازم براي برقراري اب و برق شهرستان به طور كامل صورت بگيرد.

در پايان اين جلسه براي انجام هر يك از برنامه ها و تصميمات مسئولاني ويژه تعيين شدند تا اين تصميمات هرچه زودتر عملياتي شود.



اوقات شرعی
آب و هوا