+ 0 -
ADA

مدیرکل دفتر شهری استانداری:

جوانرود، شهر فرصت‌های توسعه آفرین است


مدیرکل دفتر امور شهری استانداری گفت: شهر جوانرود به دلیل گردش مالی بالا و جمعیت پذیری مناسب، از فرصت های بسیاری برای توسعه برخوردار است.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه؛ «سعید سلیم ساسانی» در نشست معارفه شهردار جوانرود که با حضور فرماندار، اعضای شورای شهر، معتمدین و اعضای شورای اداری این شهرستان برگزار شد؛ عنوان کرد: جوانرود چهارمین شهر پرجمعیت استان است و از اهمیت ویژه‌ای برای مدیریت ارشد استان برخوردار است.

وی افزود: جوانرود باتوجه به شرایط استراتژیک و موقعیت خاص جغرافیایی، تبدیل به یک شهر جمعیت پذیر شده است همچنین این شهر از یک گردش مالی بسیار خوبی برخوردار است.

مدیرکل دفتر شهری استانداری ادامه داد: این ویژگی‌ها باعث شده که زمین و بنای مسکونی در این شهر از ارزش بسیار خوبی برخوردار باشد و شهرداری باید بسترها را برای توسعه فراهم کند‌.

وی همچنین یادآور شد: البته در جاهایی که قوانین و مقررات شهرسازی آشکارا نقض شده است باید با متخلفین برخورد کاملا جدی کرد. 

ساسانی تاکید کرد: شهرداری باید نظارت کاملی بر تمام ساخت و سازهای صورت گرفته داشته باشد و از شکل گیری سازه‌های بی نظم و خارج از قاعده جلوگیری کند زیرا نوعی اتلاف سرمایه است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر ضرورت بهره گیری از این گردش مالی بالا در راستای توسعه شهر جوانرود، گفت: شهرداری باید بستری را فراهم کند که کارآفرینان و بخش خصوصی بتوانند به راحتی در حوزه های مختلف سرمایه گذاری کنند تا زمینه های رونق اقتصادی شهر را فراهم شود.

مدیرکل دفتر شهری استانداری در ادامه این نشست با تقدیر از زحمات شهردار پیشین جوانرود گفت: مهندس تاب زر بیش از ۲ سال در این شهر حضور داشت و زحمات و تلاش‌های زیادی برای توسعه شهر و سامان بخشیدن به شهرداری کشید که جای تقدیر دارد.

وی همچنین انتخاب یک مدیر بومی با سوابق کاری ارزشمند و از بدنه شهرداری برای پست شهردار جوانرود را یک کار ارزشمند از سوی شورا دانست و گفت: مهندس هوشیار امامی شهردار جدید، کاملا به سیستم شهرداری و برنامه ریزی شهری آشناست در دوران سه ماهه سرپرستی شهرداری هم عملکرد قابل قبولی داشته است.

ساسانی گفت: امیدواریم با کار و تلاش شهردار و مجموعه شهرداری و اعضای شورای شهر، یک جوانرود آباد و سرزنده و در مسیر توسعه را داشته باشیم.



اوقات شرعی
آب و هوا