+ 0 -
ADA

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری:

حل مشکلات اجتماعی بدون مشارکت مردم ممکن نیست

مدیرکل  دفتر امور اجتماعی استانداری گفت: حل مشکلات ومعضلات اجتماعی بدون مشارکت مردم ممکن نیست.لذا اگراعتماد بین دولت و مردم را تقویت کنیم می توانیم با بسیاری از آسیب های اجتماعی مبارزه کنیم.

به گزارش واحدخبراداره کل روابط عمومی و امور بين الملل  استانداری؛ علیرضا گودرزی درهمایش تشکل های مردم نهاد استان با تبریک این روز به همه فعالان عرصه مشارکت  های اجتماعی اظهارداشت:ایرانیان درطول تاریخ درهمه امور مشارکت داشته اند و براساس عرف و سنت، خودیاری و همیاری داشته اند و امروزه به شکل سازمان یافته تری به نام تشکل ها فعالیت و مشارکت دارند

وی افزود:مشارکت و نقش مردم در امور جامعه واقعیتی است که همه ما به آن اذعان داریم و هرجا مردم ورود کرده اند موفقیت حاصل شده است.

وی با بیان اینکه حل مشکلات و معضلات اجتماعی بدون مشارکت مردم ممکن نیست، ادامه داد:نگاهی که در دولت تدبیروامید به تشکل ها ی اجتماعی وجود دارد یک نگاه مثبت و در راستای تقویت اين تشكل هاست كه امیدواریم شاهد رشد کمی و کیفی  سازمانهای مردم نهاد در كشور و استان باشیم.

گودرزی خاطر نشان کرد:هدف ما این است که یک برون سپاری انجام شود و نقش و تصدی گری دولت کاهش یافته ودولت فقط نقش ناظر پیدا کند.

 وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 315سمن  ثبت شده گفت: دراستان داریم در حال تلاش و پيگيري هستيم كه این رقم را به هزار سمن افزايش دهيم.



اوقات شرعی
آب و هوا