+ 0 -
ADA

دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان:

حمايت همه جانبه دستگاه قضا از اجراي طرح پاكسازي نقاط آلوده از عوامل مهم در اجراي طرح است

دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان گفت: حمايت همه جانبه دستگاه قضا از اجراي طرح پاكسازي نقاط آلوده از عوامل مهم در اجراي طرح است.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ علي شمشيري دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان در پنجمين جلسه كميته مقابله با عرضه مواد مخدر، ضمن قدرداني از عناصر فعال حوزه مبارزه از اقدامات قابل تحسين دستگا قضا و به ويژه دادستان استان كرمانشاه تقدير و تشكر كرد.

وي با ابراز رضايتمندي از همكاري و تعامل خوب تمامي دستگاههاي عضو مقابله در اجراي طرح پاكسازي، همراهي و همكاري دلسوزانه مردم و شهروندان را نيز از عوامل مهم موفقيت طرح عنوان كرد و گفت : بحمدالله با اقدامات خوبي كه در اين راستا انجام شده در همين مدت چند ماهه اخير نسبت به مدت مشابه در سنوات قبل افزايش چشمگيري در بحث كشفيات مواد مخدر داشتيم.

وي همچنين با اعلام اين مطلب كه با اجراي طرح پاكسازي آمار گزارشات محلي و مردمي به طور چشمگيري كاهش يافته، افزود: با وجود عناصر پيگير و فعال در اين قضيه و قاطعيتي كه در اجراي طرح اعمال شد شاهد بازتاب خوبي از اين طرح بوديم به گونه اي كه خرده فروشان و توزيع كنندگان به خوبي درك كردند كه با اقدامات عملي مي توان نبست به رفع بسياري از مشكلات در اين حوزه اقدام كرد.

علي شمشيري همچنين با بيان اين نكته كه بلاي خانمانسوز مواد مخدر يك شبه به وجود نيامده گفت: بايد بپذيريم كه اعتياد و مواد مخدر به عنوان ابر آسيب اجتماعي قرن حاضر با همه تخريباتي كه در حوزه هاي مختلف و لطماتي كه به بار آورده يك شبه و يك باره به وجود نيامده اما نسبت به حل و مهار اين مسئله همه مسئول و وظيفه سنگيني به عهده داريم.

وي تصريح كرد: به واسطه مسئوليت و امانتي كه به ماسپرده شده و اينكه بدون اغراق مديون خون شهدا هستيم لذا تكليف داريم كه در راه اين رسالت خطير در حد مطلوب و مورد انتظار اقدام گر باشيم و رضايت جامعه را جلب نمائيم كه در اقدامات باز دارنده اخير هم توانسته ايم به اين مهم برسيم.

در پايان اين جلسه تمامي اعضاء عضو كميته مقابله با عرضه براجراي مستمر وجدي طرح پاكسازي تاكيد كردند.



اوقات شرعی
آب و هوا