+ 0 -
ADA

مديركل دفتر سياسي استانداري:

خدمات دولت به مناطق زلزله زده كم نظير و در مواردي بي نظير بوده است/ تمام تلاش ما بايد در راستای خدمت به مردم و امیدوار ساختن آنان به نظام باشد

مديركل دفتر سياسي، انتخابات و تقسيمات كشوري استانداري كرمانشاه گفت: خدمات دولت به مناطق زلزله زده استان كرمانشاه كم نظير و در مواردي بي نظير بوده است.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ بهرام سليماني در آئين توديع و معارفه معاونين فرمانداري سر پل ذهاب كه امروز با حضور اعضاي شوراي اداري اين شهرستان برگزار شد با اشاره به وقوع زلزله سال گذشته اظهار داشت: وقوع زلزله 21 آبانماه سال گذشته و وسعت و عمق فاجعه سبب شد تا وضعيت عمومي اين شهرستان براي مدتي از حالت عادي خارج شود و تمامي مسائل را تحت الشعاع قرار دهد.

وي تصريح كرد: خدمات دولت به مناطق زلزله زده كم نظير و در مواردي بي نظير بوده است؛ هرچند كارهاي بزرگي كه تا كنون در اين راستا صورت گرفته است؛ در مقابل عظمت مردم سرپل ذهاب كوچك است.

سليماني ادامه داد: اگرچه اولويت موضوع بازسازي مناطق زلزله زده بر كسي پوشيده نيست و به عنوان يكي از اهداف اصلي در استان و حتي كشور مد نظر قرار دارد، اما انتظار مي رود ساير مسائل و حوزه هاي شهرستان از جمله حوزه سياسي، فرهنگي و اجتماعي نيز بتواند همپاي حوزه عمراني و برنامه ريزي، فعاليت هاي خود را ادامه دهد و نسبت به تحقق اهداف دولت در اين بخش نيز اقدام گردد.

وي تاكيد كرد: در اين راستا توجه به مشكلات و آسيب هاي اجتماعي ناشي از وقوع زلزله و تلاش و برنامه ريزي به منظور كاهش تاثيرات اجتماعي اين موضوع بر زندگي افراد، از جمله مقوله هاي مهم در شهرستان است كه بايد به صورت جدي مورد توجه قرار گيرد.

وي با اشاره به اشتياق جوانان و افراد تحصيلكرده شهرستان سرپل ذهاب براي حضور در عرصه فعاليت هاي سياسي، اين امر را  يكي ديگر از مشخصات بارز و مثبت اين شهرستان دانست و افزود: از همين رو تلاش براي بهره گيري از اين شور و اشتياق در راستاي توسعه شهرستان و به ويژه توسعه شاخص هاي سياسي از اهميت بالايي برخوردار است و بر همين اساس اين فعاليت ها در صورتي كه در يك فضاي توام با همدلي و مسالمت و همراه با نقد سازنده صورت گيرد، مي تواند منشاء آثار مثبت باشد لذا اميدواريم  فرمانداري سرپل ذهاب از اين پتانسيل براي بهبود شرايط موجود شهرستان نهايت بهره برداري را داشته باشد.

وي در ادامه ضمن قدرداني از خدمات موثر مراد كرمي معاون پيشين فرمانداري سر پل ذهاب گفت: تغييراتي در چارت فرمانداري ها بوجود آمد كه در نتيجه آقايان: حسن پيركرمي به عنوان معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي و ايوب عبداللهي به عنوان معاون برنامه ريزي و هماهنگي امور عمراني توسط فرماندار محترم پيشنهاد و پس از بررسي منصوب شدند كه اميدواريم نتيجه تغييرات و جابجايي ها،  پويايي بيشتر و خدمت مناسب تر به مردم به عنوان ولي نعمتان ما مديران را به همراه داشته باشد.

سليماني تاكيد كرد: از معاونين جديدالانتصاب انتظار داريم در حوزه ماموريت و مسئوليت خود موضوع اعتماد مردم به نظام و دولت را در دستور کار قرار دهند و تمام کارهای مثبت و موثری  را که در کشور صورت می‌گیرد به اطلاع مردم برسانند و در همين زمينه استفاده از ظرفيت هاي تشكل هاي مردم نهاد شهرستان و برقراري ارتباط و تقويت آنها مي تواند در رفع بسياري از مشكلات اجتماعي موثر واقع شود.

وي همچنين حفظ ارتباط دو سويه مجموعه دولت با قشر جوان اعم از دانشجويان، ورزشكاران، هنرمندان و ... را در ايجاد همدلي ميان اين گروه ها و درك متقايل از يكديگر  به منظور رشد آرامش فكري و رواني شهرستان در فضاي پس از زلزله بسيار موثر عنوان كرد. 

وي در ادامه خطاب به پيركرمي معاون جديد سياسي، امنيتي و اجتماعي فرمانداري بيان داشت:  وجود پيروان مذاهب مختلف در شهرستان و همزيستي مسالمت آميز آنها در طول تاريخ يكي از نكات مثبت شهرستان سرپل ذهاب مي باشد؛ لذا تقويت همبستگي هاي اجتماعي و تعامل مثبت و سازنده ميان گروه هاي مختلف در شهرستان از جمله ديگر انتظارات از مجموعه سياسي شهرستان مي باشد.

مديركل دفتر سياسي، انتخابات و تقسيمات كشوري استانداري كرمانشاه همچنين تصريح كرد: تمام تلاش ما بايستي در  راستای خدمت به مردم و امیدوار ساختن آنان به نظام برآمده از خون شهید ان باشد؛ زيرا جلب رضایت مردم و ارتقاء دلبستگی و امیدواری آنان به نظام مهمترین رسالت ما مديران و مسئولين است

وي همچنين در اين مراسم با اشاره با اشاره به ويژگي هاي شهرستان سرپل ذهاب گفت: شهرستان سرپلذهاب يكي از مهمترين شهرستان هاي غرب استان است كه به دليل برخورداري از جمعيت، همزيستي مسالمت آميز گروه هاي قومي و مذهبي، فعاليت گروه هاي سياسي و اجتماعي و همچنين قرار گرفتن در مسير راه كربلا، داشتن مرز مشترك با كشور عراق و ... از جايگاه ممتازي در استان برخوردار است.



اوقات شرعی
آب و هوا