+ 0 -
ADA

استاندار كرمانشاه:

در تامین و توزیع اقلام اساسی مردم استان در ماه‌مبارک رمضان، جاي نگراني وجود ندارد

استاندار كرمانشاه گفت: برنامه ريزي هاي لازم براي كنترل بازار و خريد مايحتاج عمومي مردم در ماه مبارك رمضان و تامین و توزیع برنج، گوشت قرمز، گوشت مرغ، شکر و دیگر اقلام اساسی مردم استان انجام شده و جاي هيچ گونه نگراني وجود ندارد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس هوشنگ بازوند در اولین کارگروه تنظیم بازار استان کرمانشاه در سالجاري که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، افزود: باید برای کنترل و مدیریت بازار از حداکثر ظرفیت اختیارات کارگروه تنظیم بازار استفاده کنیم.

وي با اشاره بر برنامه ريزي هاي صورت گرفته براي كنترل بازار و خريد مايحتاج عمومي مردم در ماه مبارك رمضان اظهار داشت: در تامین و توزیع برنج، گوشت قرمز، گوشت مرغ، شکر و دیگر اقلام اساسی مردم استان در ماه‌مبارک رمضان بازار تحت کنترل و مدیریت دقیق دستگاه های ذیربط است و جاي نگراني وجود ندارد.

مهندس بازوند در ادامه با اشاره به برخي صحبت ها مبني بركمبود روغن سرخ كردني در استان  خواستار پبگیری اين موضوع شد و گفت: مسئولین ذیربط باید سريعاً این مساله را پیگیری كنند و نتیجه را به اطلاع مديريت ارشد استان برسانند.

وي همچنين گفت: متاسفانه در بازار فولاد شاهد گران شدن قيمت فولاد هستيم كه ممکن است در روند بازسازی خللی ایجاد کند.

استاندار كرمانشاه تاكيد كرد: باید بررسی های لازم انجام شود تا این گرانی ها در بازسازی مناطق زلزله زده تاثیری نداشته باشد.



اوقات شرعی
آب و هوا