+ 0 -
ADA

معاون استاندار:

دستگاه ها زمينه هاي توسعه كارآفريني در جامعه را گسترش دهند


معاون توسعه مديريت و منابع استانداري تاكيد كرد: دستگاه هاي اجرايي استان موظف هستند كه زمينه هاي توسعه كارآفريني در جامعه را فراهم کنند تا جوانان با توجه به علايق خود نسبت به تعيين رشته تحصيلي اقدام كنند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني استانداري كرمانشاه؛ "افشين كريمي" امروز سه شنبه در جلسه كارگروه آموزش، پژوهش و فنآوري استان با اشاره به جذابيت تنها چندين رشته تحصيلي براي جوانان اظهار داشت: همگي موظف هستيم با توسعه كارآفريني و سوق دادن جوانان به رشته هاي مختلف تحصيلي مانع از ايجاد استرس براي خانواده ها به منظور قبلي فرزند خود در رشته خاصي شوند.

وي بيان داشت: جوانان با آگاهی از ویژگی های رشته های مختلف و زمینه پیشرفت در آینده می توانند در مسیری گام بردارند که ضمن دستیابی به شغل پایدار در آینده بتوانند مسیر مناسبی را هم برای تحصیل انتخاب کنند و بی شک توسعه رشته های مهارتی مانع از ايجاد استرس براي خانواده ها در قبولي كنكور دانشگاه ها فرزندان مي شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گفت: اطلاع رساني به جامعه به منظور ادامه تحصيل جوانان در رشته هايي كه خودشان علاقه دارند بسيار ضروري است و دستگاه هاي اجرايي استان موظف هستند كه به توسعه كارآفريني در جامعه كمك كنند.

كريمي تصريح كرد: بايد گرايش جوانان و دانش آموزان را به همه رشته ها فراهم كنيم و براي ايجاد سرمايه گذاري به منظور توسعه كارآفريني نهايت اهتمام خود را بكار بگيريم.

وي گفت: آموزش و پرورش و دستگاه هاي ذيربط آموزشي موظف هستند كه مزيت هاي دسترسي به شغل را با توجه به علايق جوانان در جامعه تشريح و تبيين كنند.

 

 

 



اوقات شرعی
آب و هوا