+ 0 -
ADA

مدیرکل امور اجتماعی استانداری:

دفتر تسهیل گری اجتماعی در کرمانشاه دایر می شود

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه از ایجاد 10دفتر تسهیل گری اجتماعی برای بهبود مشکلات اجتماعی شهرک های حاشیه نشین شهر کرمانشاه خبر داد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ علیرضا گودرزی در اولین کارگاه آموزشی تخصصی دفاتر تسهیل گری اجتماعی شهر کرمانشاه در سالن جلسات استانداری، افزود: حاشیه نشینی شهر کرمانشاه بیشتر ناشی از عدم تعادل توزیع در امکانات و جنگ است، چرا که در جنگ نفوس چهار شهرستان به این شهر پناهنده شدند.

وی مناطق حاشیه نشین شهر کرمانشاه را 13 منطقه با جمعیت 227 هزار نفر اعلام کرد و گفت: این مناطق نیازمند بهرمندی از امکانات و خدمات شهری هستند.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه جمعیت شهر کرمانشاه را950 هزار نفر دانست و گفت: کرمانشاه به تنهایی از همه 13 شهرستان دیگر استان پر جمعیت تر است.

وی در ادامه عدم تعادل پراکندگی جمعیت در شهر کرمانشاه را یکی از بزرگترین مشکلات برای برنامه ریزی و مدیریت امکانات استان خواند.

گودرزی در ادامه جلب اعتماد و مشارکت مردم در انجام برنامه ها را رمز موفقیت دفاتر تسهیل گری اجتماعی دانست و گفت: استانداری در تدوین و اجرای برنامه ها کار نظارت را برعهده دارد و مسایل اجرایی در دست دفاتر تسهیل گری است.

وی همچنین مجموعه استانداری را بازوی توانمند برای دفاتر تسهیل گری اجتماعی در راستای رفع موانع سر راه این دفاتر خواند.



اوقات شرعی
آب و هوا