+ 0 -
ADA

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری:

دوران طلایی فعالیت های اجتماعی در دولت تدبیر و امید رقم خورده است

مديركل افتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري گفت: دوران طلایی فعالیت های اجتماعی در دولت تدبیر و امید رقم خورده است.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ عليرضا گودرزي در نشست مشترک با فعالان سیاسی و گروه های مردم نهاد و زیست محیطی گیلانغرب که با حضور دکتر الهی تبار معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه و مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه در فرمانداری گیلانغرب برگزار شد؛ اظهار داشت: گیلانغرب از سرمایه های انسانی بزرگی برخوردار است و بزرگان و فرهیختگان این منطقه ظرفیتی ارزشمند برای توسعه استان محسوب می شوند.

وي بيان داشت: این شهرستان از ۴ سد مهم برخوردار است که ظرفیت بسیار مهمی را در زمینه توسعه شیلات، گردشگری و رونق اشتغال پدید آورده است.

گودرزي تصريح كرد: در سال ۹۲ تعداد سمن ها ۱۶۵ عدد بوده اند که این تعداد اکنون به ۴۰۹ رسیده است و در روند توسعه استان نقش آفرین هستند.

وي ادامه داد: سمن های گیلانغرب نقش بسیار مهمی در مهار آتش سوزی های جنگل های بلوط و پاکسازی محیط زیست منطقه و استان داشته اند.

وي با بيان اينكه دوران دولت تدبیر و امید دوران طلایی فعالیت های اجتماعی و گروه های مردم نهاد است، گفت:  سمن ها می توانند در حوزه های مشورتی، اجرایی و نظارتی به مدیریت استان بسیار کمک کنند لذا فرمانداری ها سعی کنند طرح های حوزه فرهنگی و اجتماعی را با مشارکت سمن ها اجرا کنند.

 



اوقات شرعی
آب و هوا