+ 0 -
ADA

استاندار کرمانشاه:

دولت ۵۰۰ میلیارد تومان برای بازسازی زیرساخت ها در مناطق زلزله‌زده در نظر گرفته است‌

استاندار كرمانشاه گفت: دولت ۵۰۰ میلیارد تومان برای بازسازی زیرساخت ها در مناطق زلزله‌زده در نظر گرفته است‌.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس هوشنگ بازوند در نشست ستاد بازسازی مناطق زلزله‌زده استان افزود: خوشبختانه هیئت دولت مصوبه دوم را برای کمک به مناطق زلزله‌زده ابلاغ کرد که دستگاه ها باید به صورت ویژه پیگیر جذب اعتبارات این مصوبه باشند و از رییس جمهور محترم و هیئت محترم دولت بابت حمایت‌هایی که از مردم مناطق زلزله‌زده داشته اند، قدردانی می کنم.

وي بيان داشت: 500 میلیارد تومان برای بازسازی زیرساخت ها در مناطق زلزله‌زده در نظر گرفته شده است‌ که دستگاه ها باید سریعا برنامه های خود را برای جذب این اعتبارات به معاونت عمرانی استانداری ارائه کنند.

استاندار كرمانشاه ادامه داد: برای کمک به شهرداری‌های مناطق زلزله‌زده ۱۵ میلیارد تومان توسط هیئت دولت درنظر گرفته شده است‌.

مهندس بازوند اظهار داشت: برای کمک به خانه دار شدن حدود سه هزار مستاجر روستایی و شهری در مناطق زلزله‌زده تسهیلات ۳۰ و ۴۰ میلیونی درنظر گرفته شده است لذا فرمانداران سریعا فهرست ها را تکمیل و ارائه کنند.

وي همچنين گفت: به کلیه واحدهای مسکونی شهری در مناطق زلزله‌زده که نیاز به مقاوم سازی دارند با تشخیص بنیاد و همکاری شهرداری‌ها ۴۰ میلیون تسهیلات ویژه داده می شود.

استاندار كرمانشاه افزود: ده میلیارد تومان برای بازسازی و مقاوم سازی پاسگاه های نظامی و انتظامی در مناطق زلزله‌زده درنظر گرفته شده است.

 



اوقات شرعی
آب و هوا