+ 0 -
ADA



دیدار مدیرعامل شرکت گروه گسترش نفت و گاز پارسیان با استاندار کرمانشاه


دکتر محمودی مدیرعامل شرکت گروه گسترش نفت و گاز پارسیان عصر امروز با همراهی مدیرعامل پتروشیمی کرمانشاه و جمعی از مدیران این حوزه با استاندار کرمانشاه دیدار کردند.

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه؛ «هوشنگ بازوند» در این دیدار که دکتر باباخانی معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه و دکتر علی رضایی نماینده مردم صحنه، هرسین و کنگاور در مجلس نیز حضور داشتند؛ بر لزوم توسعه سرمایه گذاری گروه پارسیان برای تکمیل فاز های توسعه ای و ایجاد شهرک صنعتی پتروشیمی با رویکرد اشتغالزایی پایدار برای مردم منطقه تأکید کرد.

استاندار کرمانشاه افزود: در سال «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» برای جذب سرمایه گذاران به ویژه در صنایع پایین دستی پتروشیمی مشوق ها و حمایت های لازم را پیش بینی کرده ایم و متقاضیان می توانند در این عرصه فعالانه کار کنند تا طرح های تحول آفرین برای پیشبرد اهداف توسعه اقتصادی محقق شود.

شرکت گسترش نفت و گاز پارسیان یکی از شرکت های مطرح در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی کشور است که سهام عمده شرکت پتروشیمی پردیس و شرکت هایی چون پالایش نفت بندرعباس، پالایش نفت تبریز، پالایش نفت شیراز، پتروشیمی شیراز، پتروشیمی کرمانشاه، پتروشیمی زاگرس، پتروشیمی پارس و پتروشیمی تبریز را در اختیار دارد.

شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه بزرگترین مجموعه صنعتی غرب کشور و یکی از  واحد‌های تولید کننده اوره و آمونیاک است که با تولید سالیانه ۶۶٠ هزار تن اوره در ٣۵ کیلومتری شهر کرمانشاه و در شهرستان هرسین واقع شده است.

 



اوقات شرعی
آب و هوا