+ 0 -
ADA

معاون استاندار در دیدار مدیرکل و معاونان جهادکشاورزی تاکید کرد

رضایتمندی مردم وفاداری به نظام اسلامی را بیشتر می کند


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در دیدار رئیس سازمان و معاونان جهادکشاورزی و منابع طبیعی استان گفت:  تلاشها و برنامه های جهادکشاورزی می بایست به افزایش اشتغال و رونق تولید در استان منتج شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه؛"حسین خوش اقبال" با بیان اینکه  "اولویت معاونت سیاسی نیز موضوعات اقتصادی است" افزود: با مرتفع شدن مشکلات اقتصادی، چالش های اجتماعی ،سیاسی و امنیتی نیز حل خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد که در سال پایانی عمر دولت، تلاشها و خدمات به ارتقای رضایتمندی مردم بیانجامد.

معاون استاندار  کرمانشاه با تاکید بر هرچه رضایتمندی بیشتر باشد مردم بیشتر به نظام اسلامی وفاداری خواهند داشت تصریح کرد:    انتخابات اخیر هشداری برای فاصله افتادن بین مردم و مسئولین بود و باید نسبت به این مساله اهتمام جدی داشت.

خوش اقبال تاکید کرد: ناامید کردن مردم جفا به نظام ، انقلاب و خون شهدا است.

نور بخش حاتمی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان نیز در این دیدار با تقدیر از تلاشها و توجهات‌ الهی تبار معاون سابق سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه به بخش کشاورزی در استان،  برای خوش اقبال در منصب جدید آرزوی موفقیت کرد.

وی در ادامه با ارائه گزارشی از رشد تولیدات زراعی،دامی و گلخانه ای در استان افزود: برنامه ۳ ساله ای برای بخش کشاورزی استان تهیه شده و در سال ۹۸،  ۱۲هزار نفر اشتغالزایی داشته ایم.

وی ابراز امیدواری کرد که با تحقق برنامه ۳ساله بخش کشاورزی بتواند کمک سه تا چهاردرصدی به اشتغال استان داشته باشد.



اوقات شرعی
آب و هوا