+ 0 -
ADA

مديركل دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري:

روستاييان فهيم استان، تداوم سياست هاي توسعه اي دولت تدبير و اميد را انتخاب كردند

مديركل دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري اظهار داشت: مردم استان با درك صحيحي از اوضاع كشور در پاي صندوق هاي راي حاضر شدند و مسير درستي را براي آينده توسعه كشورانتخاب كردند.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ امير خسرواني طي گفتگويي افزود: در مناطق روستايي استان 259 هزار و 381 نفردر در انتخابات رياست جمهوري امسال شركت كردند كه اين مشاركت بالا بيانگر بلوغ سياسي و اجتماعي روستانشينان شريف مي باشد.

وي راي مردم روستايي استان را آگاهانه توصيف كرد و اعلام كرد: 168 هزار و 673 نفر معادل 62.5 درصد شركت كنندگان روستايي به تداوم دولت تدبير و اميد راي دادند.

اين مقام مسئول ادامه داد: دولت يازدهم در طول چهار سال گذشته منشاء خدمات ارزنده در بخش هاي مختلف اقتصادي، اجتماعي، فرهنگي و عمراني در روستاهاي استان بوده است و مردم با راي خويش،  خواستار استمرار اين خدمات در چهار سال آينده شدند.

مديركل دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري ادامه داد: دولت اعتدال در دوره فعاليتش در راستاهاي تقويت زيربناهاي عمراني و خدماتي در روستاهاي استان مانند گازرساني، آبرساني، طرح هادي، خدمات اينترنت و احداث و بهسازي راه هاي روستايي گام هاي اساسي برداشته است كه در دولت دوازدهم اين فعاليت ها با شتاب مضاعف تري دنبال خواهد شد.

خسرواني تصريح كرد: در اين برهه رويكرد دولت تدبير و اميد در توسعه روستاها بر توسعه اقتصادي استوار است و اين دولت با ارايه تسهيلات ارزان قيمت جهت راه اندازي واحدهاي توليدي و اشتغالزا، كسب و كار در مناطق روستايي را رونق خواهد بخشيد.

وي با اشاره به پنجمين دور انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا بيان داشت: شوراي مقتدر و كارآمد پايه و اساس ساختار اجتماعي و اداري و محور سياستگذاري صحيح در روستاها است.

وي گفت: اميد است شوراي جديد در روستاها با پشتوانه مردمي و همراه و با نهاد دهياري، بسترهاي لازم براي آباداني هرچه بهتر و بيشتر مناطق روستايي استان را فراهم سازد.

مديركل دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري بيان داشت: بدون ترديد دولت دوازدهم با اهتمام ويژه، اعتماد مردم روستايي استان را با شكوفايي اقتصادي،  عمران و سازندگي و تامين رفاه نسبي پاسخ خواهد داد.



اوقات شرعی
آب و هوا