+ 0 -
ADA

استاندار کرمانشاه:

رونق تولید، اشتغالزایی و بهبود وضعیت معشیتی مردم را در پی دارد

استاندار كرمانشاه گفت: رونق تولید، اشتغالزایی و بهبود وضعیت معشیتی مردم را در پی دارد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛مهندس هوشنگ بازوند در چهل و سومین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان که با حضور دکتر رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد؛ اظهار داشت:

مردم استان با ابتکاراتی که انجام دادند به خوبی سیل اخیر را مدیریت کردند و با تلاش های صورت گرفته خسارت ها به حداقل رسید.

وي گفت: در مجموع  1500 میلیارد تومان خسارت به زیرساخت های استان وارد شد.

مقام ارشد استان همچنين ادامه داد: در استان 220 هزار متر مربع ساخت و ساز در حریم رودخانه ها صورت گرفته است که نگران کننده اند. شهرداران مکلف به حل این مشکل هستند.

وي تصريح كرد: همه وظیفه داریم در راستای تحقق شعار امسال مبنی بر رونق تولید تلاش کنیم زیرا این موضوع اشتغالزایی و بهبود وضعیت معشیتی مردم را به دنبال دارد. در این راستا بایستی از سرمایه گذاران، کارآفرینان و تولیدکنندگان حمایت کنیم.

استاندار كرمانشاه افزود: یکی از راهبردهای اساسی استان در ستاد تسهیل، احیای واحدهای تولیدی راکد است و در همین زمینه 131 واحد تولیدی در سال گذشته با اشتغالزایی 1 هزار و 275 نفر در استان احیا شدند.

مهندس بازوند گفت: از وزارت صنعت، معدن و تجارت انتظار داریم که برای حل مشکلات واحدهای صنعتی به ویژه طرح های تحت نظارت شستا در استان تلاش نماید.

 



اوقات شرعی
آب و هوا